Pojawiła się dzisiaj aktualizacja BB Desktop Software ver. 6.0.1.18 no i ją zainstalowałem. Po instalacji, przy pierwszym podłączeniu Bolda zainstalowane zostały pomyślnie sterowniki USB i telefon jest wykrywany, ale przy próbie synchronizacji organizera (kontakty, kalendarz, itd.) wywala błąd:
Intellisync: Unknown error reportedMacie może pomysł co z tym zrobić?
Dodam, że komputer i telefon były resetowane, a synchronizacja z dotychczasową wersją 5.x BB Desktop Software przebiegała bez jakichkolwiek problemów... zrobiłem ją tuż przed instalacją update do ver. 6. Mam komputer z Windows 7 Pro oraz Outlooka 2010.
Połączone: Grudzień 15, 2010, 21:59:47
UPDATE:
Całkowicie odinstalowałem program z komputera, zainstalowałem go ponownie i wszystko wróciło do normy
Co ciekawe, update zrobiło się po angielsku (mimo, iż miałem polską wersję 5.x). Nowa instalacja z pełnego pliku instalacyjnego zapytała o język i znów wszystko mam PL.