Problem z BB-9700 i BB Desktop Software ver. 6.0.1.18

  • 1 Odpowiedzi
  • 2214 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Problem z BB-9700 i BB Desktop Software ver. 6.0.1.18
« dnia: Grudzień 15, 2010, 20:21:27 »
Pojawiła się dzisiaj aktualizacja BB Desktop Software ver. 6.0.1.18 no i ją zainstalowałem. Po instalacji, przy pierwszym podłączeniu Bolda zainstalowane zostały pomyślnie sterowniki USB i telefon jest wykrywany, ale przy próbie synchronizacji organizera (kontakty, kalendarz, itd.) wywala błąd:

Intellisync: Unknown error reported

Macie może pomysł co z tym zrobić?

Dodam, że komputer i telefon były resetowane, a synchronizacja z dotychczasową wersją 5.x BB Desktop Software przebiegała bez jakichkolwiek problemów... zrobiłem ją tuż przed instalacją update do ver. 6. Mam komputer z Windows 7 Pro oraz Outlooka 2010.

Połączone: Grudzień 15, 2010, 21:59:47
UPDATE:

Całkowicie odinstalowałem program z komputera, zainstalowałem go ponownie i wszystko wróciło do normy  :ok:

Co ciekawe, update zrobiło się po angielsku (mimo, iż miałem polską wersję 5.x). Nowa instalacja z pełnego pliku instalacyjnego zapytała o język i znów wszystko mam PL.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2010, 21:59:47 wysłana przez biblo »
Pozdrawiam,
biblo

Odp: Problem z BB-9700 i BB Desktop Software ver. 6.0.1.18
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 17, 2010, 22:54:27 »
Potwierdzam identyczną sytuację, myślałem, że albo soft jest niedopracowany i chciałem wrócić do wcześniejszej wersji, ale powtórka udała się (dell  m1330/win7 i BB9700)

No, no....