[ROM][07.04.2011] szczecinianin WM 6.5 builds 21901 Sense 2.5

  • 92 Odpowiedzi
  • 26315 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline szczecinianin

  • **
  • 137
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC EVO 3D
[ROM][07.04.2011] szczecinianin WM 6.5 builds 21901 Sense 2.5
« dnia: Kwiecień 07, 2011, 15:43:33 »
Witam.
Jestem początkującym kucharzem i rom może mieć jakieś błędy i.t.p. więc jeśli coś będzie nie tak działać to proszę o wyrozumiałość.
W tym romie głównie postawiłem na zmianę grafiki w porównaniu do standardowego romu.
Dużo zmieniałem plików graficznych na bardziej kolorowe w manili jak i tych zwykłych graficznych jpg, png i.t.p. a nawet w grze Pasjans.
Rom posiada Co0kie HomeTab w wersji 1.8.5
Dodałem troszkę aplikacji i gier.
BattClock 3.5.2. który jest ustawiony na pokazywanie pewnych informacji w sposób graficzny (-----------) lewo-góra to jest poziom baterii, prawo-góra to siła sygnału GSM, lewo-dół to obciążenie procesora, prawo-dół to ilość wolnego ramu.
W Tweakach możemy znaleźć SPB Backup, jest to podobny program do PIM Backup tyle że bardziej rozbudowany. Kopia zapasowa kontaktów, sms, historii połączeń wykonana w tym programie ma postać instalki .exe dzięki czemu można tą kopię przywrócić po prostu klikając i instalując ją a co najważniejsze to tą kopię można za pomocą dołączonego programu SPBBackup2_setup.exe przeglądać na komputerze czego nie ma program PIM Backup.
W multimediach znajdziecie program Audio Notes. Jest to dyktafon a także program który pozwala na automatyczne nagrywanie rozmów telefonicznych (wszystkie rozmowy nagrywają się automatycznie)
W tym romie też znajdziecie moją przeróbkę equalizera czyli Audio Booster Mega Bass.
Dodany też jest dobry menadżer profili SBSH PhoneWeaver.2.0. Posiada dużo różnych ustawień. Aktywujemy go naciskając i przytrzymując na chwilę czerwoną słuchawkę aż do momentu za wibrowania telefonu ( pierwsze uruchomienie tego menadżera wymaga niestety powtórzenia dwa razy tej czynności)