Mam ogromny problem - pomocy

  • 4 Odpowiedzi
  • 2048 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mam ogromny problem - pomocy
« dnia: Styczeń 04, 2005, 14:37:02 »
Witam serdecznie jestem nowym użytkownikiem MDAII. Niestety sprzęt dostał się w ręce mojej pociechy i pojawiły sie problemy tzn. po odpaleniu pada pojawia się informacja o tym że nie może znaleźć "MMReg" - nie mogę z tym nic zrobić. Nie jestem znawcą sprzętowym więc proszę Was o pomoc co z tym zrobić?

Pozdr.
Rafał

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Mam ogromny problem - pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2005, 14:49:13 »
Czyżby czekał Cię hard reset? czyli przywrócenie systemu do stanu fabrycznego
Pozdrawiam,
biblo

Mam ogromny problem - pomocy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2005, 14:59:37 »
ok mogę to zrobić tylko jak ???
Mam oczywiście wszystko co oryginalnie dają przy zakupie.

Rafał

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Mam ogromny problem - pomocy
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2005, 15:38:04 »
Na pewno piszą o tym w instrukcji, ja niestety nie wiem...

Pamiętaj tylko, że ta operacja powoduje usunięcie wszystkich zainstalowanych przeze Ciebie programów (m.in. polskiej nakładki, jeśli taka jest) oraz wsyzstkich danych, które wprowadziłeś np. do kontaktów lub kalendarza. Jeśli zależy Ci na wcześniej opisanych, to zrób backup (o ile stan Twojego MDA na to pozwala).

Na googlach znalazłem taki opis wykonania hard resetu:

XDA II / MDA II / I-Mate / QTek 2020: Using the stylus, press into the hole at the bottom left of the unit while simultaneously pressing the power button.
Pozdrawiam,
biblo

Mam ogromny problem - pomocy
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 04, 2005, 15:48:35 »
Wielkie dzięki. Reset przeprowadzony bezproblemoo!!!
Jeszcze raz dziękuję.

rafał