GSmart s1205 WM 6.5 problem z MMS

  • 3 Odpowiedzi
  • 3683 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GSmart s1205 WM 6.5 problem z MMS
« dnia: Wrzesień 19, 2010, 21:56:33 »
Witam,
jak zdążyłem się już zorientować jestem chyba jedynym użytkownikiem GSmart s1205 na tym forum:) Wybrałem go z jednego zasadniczego powodu - dual sim! I w tym względzie mnie nie zawiódł. Przeszedłem długą drogę konfiguracji urządzenia, ale utknąłem na kwestii jakości zdjęć w MMS.
Po dołączeniu zdjęcia do wiadomości MMS wyraźnie pogarsza się jego jakość, jest wręcz nieakceptowalna (rozmyte, nieostre) - jest to pewnie wynik kiepskiej kompresji. Jednak dlaczego zdjęcie jest kompresowane, skoro jego rozmiar wynosi ok. 100kb, a max rozmiar wiadomości MMS to 300kb? Brakuje mi opcji kompresji dołączanego zdjęcia, podejrzewam, że rozwiązania należy szukać w edycji rejestru, tylko w którym miejscu?
System to WM 6.5 Prof build 21840.5.0.60
Pomóżcie proszę, od kilku dni studiuję Google, ale się poddałem...
Inna rzecz to niestety słaba jakość głośniczka przy rozmowach tel. ale to już chyba problem sprzętowy...

Odp: GSmart s1205 WM 6.5 problem z MMS
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2010, 08:44:41 »
Sam sobie odpowiem - to na wypadek gdyby nieliczni użytkownicy S1205 mieli podobny problem: rozwiązanie to zmiana rozdzielczości aparatu na QVGA, czyli najmniejszy możliwy rozmiar obrazu. Wtedy jest OK, w przypadku większych rozdzielczości algorytm skalowania jest fatalny, zdjęcia po automatycznym zmniejszeniu nie nadają się do niczego.

Odp: GSmart s1205 WM 6.5 problem z MMS
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2011, 15:57:06 »
Witam.
 Jestem użytkownikiem tego modelu od kilku miesięcy. Nabyłem go tez ze względu na dual sim. Niestety do dziś nie poradziłem sobie z ustawieniem konfiguracji MMS w erze. Może ktoś pomóc?? Na stronach operatorów GSM ten model nie występuje i nie da się ściągnąć konfiguracji.

*

Offline borkokrz

  • 15
  • Sprzęt: GSmart S1205 Cougar & Acer DX900