Witam wszystkich,
parę słów wyjaśnienia do zaistniałej sytuacji,
firma ABC GSM, jest firmą pośredniczącą w transakcjach pomiędzy Klientami sklepu
http://abcgsm.eu/sklep/ , a operatorami "unlock server", gdzie są generowane kody do usunięcia blokad simlock, nie jest wykonawcą tej usługi, lecz tylko pośrednikiem, więc generalnie nie ma wpływu na terminy realizacji, co jest wyraźnie napisane na każdej stronie z opisem konkretnego produktu ( usługi ), jak również na stronach regulaminu, przekazywane terminy są orientacyjne, takie jak przekazuje je nam, konkretny usługodawca ( operator servera ), ale nie jest to gwarantowany termin, tekst zawart na każdej stronie - "
orientacyjny termin realizacji - 24h - 72h od zaksięgowania wpłaty ( termin uzależniony jest od sieci GSM na jaka jest założona blokada simlock, oraz od kolejkowania, kody sa generowane na zdalnych serwerach on-line, na podstawie przekazanych danych przez Klienta, orientacyjny termin realizacji nie jest gwarantowanym i może ulec zmianie ). Informacja o realizacji zamówienia ( zakończeniu - wygenerowaniu kodu ) jest przesyłana bezpośrednio z serwera on-line na adres mailowy Klienta. " jak również informacja o wygenerowaniu kodu jest przekazywana bezpośrednio do Klienta, a nie do firmy ABC GSM, firma otrzymuje tylko informacje o zakończeniu usługi, a nie o jej przebiegu, jeżeli termin realizacji przedłuża się, to jest zrozumiałym że taka informacja ( zapytanie ) jest wysyłana do operatora servera z żądaniem wyjaśnienia, ale ze względu ze umowy ramowe ( współpracy ) mówiące o terminie gwarantowanym 28 dni ( co jest również zawarte na stronach regulaminu sklepu ) firma abs gsm nie ma możliwości wyegzekwowania natychmiastowej odpowiedzi, czy realizacji usługi, Klienci o tym również są informowani. Klienci przed dokonaniem zakupu doskonale wiedzą, co kupują i jakie terminy są zagwarantowane dla tej usługi, ze swojej strony wykazujemy się pełną inicjatywą, aby pozyskać kolejnych usługodawców, aby można było zminimalizować terminy realizacji w przypadku przedłużania się ich, czy niemożności wygenerowania kodów, nikt nie może nam zarzucić że kogokolwiek wprowadziliśmy w błąd nie informując, czy nie upubliczniając zawartych tu informacji, Klient dokonuje zakupu mając pełen obraz jak jest realizowana usługa zdalnego odblokowania telefonu, następną kwestią jest system ocen ( recenzji ) zawartych na naszej stronie, Klient zarzucił nam, ze jego recenzje zostały usunięte, tak jest to prawda, ale przypominam że jesteśmy firmą komercyjną i nie pozwolimy sobie na szkalowanie i opublikowanie nie prawdziwych informacji na stronach naszego sklepu, czy portalu, jeżeli takie informację będą się pojawiały na innych portalach lub forach będziemy dochodzić swoich praw na drodze sądowej, tym bardziej że zakupów w sieci Internet powinny dokonywać osoby, które potrafią czytać regulamin danego sklepu ze zrozumieniem, a jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, to zawsze nasz zespół będzie próbował je wyjaśnić, tylko najpierw należy zadać konkretne pytanie.
jeszcze jedna kwestia dotycząca samych opóźnień, były one spowodowane w dużej mierze awarią serwera usługodawcy i przenoszeniem danych na serwery zewnętrzne, realizacja zamówień ( krótkie terminy ) powinna wrócić do normy od 02 kwietnia ( termin ponownego uruchomienia ), w chwili obecnej kody są generowane na alternatywnych serverach w stosunku do głównego uslugodawcy
Pozdrawiam
w imieniu ABC GSM
Michal Kosla