TUNGSTEN E co można z nim zrobić

  • 2 Odpowiedzi
  • 17366 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

TUNGSTEN E co można z nim zrobić
« dnia: Lipiec 03, 2012, 20:10:29 »
Witam! Ostatnio na bazarku wyhaczyłem tego palma z stanie wizualnym bdb i nieznanym technicznym, bez ładowarki. W domu na szybko podlutowałem się pod styki ładowarki, podałem 5V i o dziwo palm działa i ma się dobrze  :grin:
Powiedzcie mi co mogę z nim zrobić, co obsłuży (chociażby odtwarzacz mp3, jakichś filmików i jakikolwiek czetnik - może nawet pdf'ów, jakiekolwiek narzędzia inżynierskie?), jak go podłączyć pod PC w celu transferu plików (mam win 7 64bit i nic nie wykrywa po podłączeniu), jak mu zmienić OS na coś ciekawszego; ogólnie wszystko co powinienem o nim wiedzieć, ew jakieś przydatne linki. Jest to moje pierwsze urządzenie z PalmOS więc jestem zielony, na co dzień działam na androidzie
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2012, 20:13:41 wysłana przez opel2111 »

*

Offline Konrad Radwan

  • ******
  • 2583
  • Płeć: Mężczyzna
  • LIONEL HUTZ!
  • Sprzęt: Sony Xperia Z3, Sony Smartwatch 3
Odp: TUNGSTEN E co można z nim zrobić
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 03, 2012, 23:37:38 »
Hejka,