Moze to oklepany watek ale chcialbym was zapytac o pozytywne lub negatywne doswiadczenia z producentami softwaru (hardwaru tez!). Nasunelo mi sie to bo mam juz niejakie - jedne i drugie.
Co do pierwszych: TealPoint zaproponowal mi zwrot pieniedzy jak napisalem do nich ze TealGlance nie chce automatycznie wyskakiwac na pulpit a co jest zamieszczone w instrukcji, a iambic sam odpisal ze cos jest nie w porzadku z AllMoney zamieszczonym na ich stronie i czy zyce saobie sciagnac program czy maja go przyslac na CD-ROMie.
Co do drugich: Actual Software mnie odprawil z kwitkiem jak sie dowiadywalem o wspolprace MultiMaila 3.1 z Intellisync 4.0 (Puma Software) twierdzac cos w stylu "niech pan sobie kupi nasz conduit to porozmawiamy o tym", MobiMail nie raczyl uwzglednic moich uwag ze waluty polska i tajwanska powinny miec nazwy Polish zloty i Taiwanese dollar a nie Poland i Taiwanese (WorldMate 6.0), a Stand Alone (dobra nazwa !!) umieszcza na stronie firmowej nie dzialajacy program synchronizujacy do Password Store i stara wersje Solitaire Pack 1 (napisane ze 1.81 , w rzeczywistosci 1.73).
Mysle, ze wykladajac na cos pieniadze kupujemy nie tylko sam program, ale tez jego wsparcie, z czego wiele firm ( i uzytkownikow tez) nie do konca sobie zdaje sprawe. A jak firmy wspieraja uzytkownikow programow z ktorych w koncu zyja? Bylbym wdzieczny za sygnaly na ten temat.