Jestem juz po rozmowie z Panem z serwisu cyt. "...nie jestem władny aby rostrzygnac panski problem ale nie sadze aby panu uwzględnili te reklamacje bo serwis wychodzi z zalozenia ze nic bez przyczyny sie nie dzieje"... Zresztą proszę zadzwońcie sami nr. +4822571804013 Na moje pytanie kto jest władny podał mi tylko adres mailowy zamówienie.asus@orika.pl
Poprawka! adres mailowy to: zamowienia.asus@orika.pl na stronach serwisu
http://www.orika.pl. Co do mojego przedmowcy: Potwierdzam ze sprzęt softwarowo i hardwarowo (glosniczek jak na razie ok) jak dla mnie dobry (pomijam te bolące 64MB pamięci) Prawdę mowiac nie chce innego niech mi zrobią te obudowę i będzie ok. Jednak jeżeli dojdzie do zwrotu kaski to bede w kropce .... chyba zostanie mi tylko przeplacic z xperie x1 ehhh
Napisane: Sierpień 29, 2008, 13:11:35
Jest odpowiedz z serwisu: cyt.
"Usterka, która Pan opisuje nie jest usuwana w ramach gwarancji.
Je´sli nie zgadza sie Pan z ta opinia prosze zwróci´c bezpo´srednio do
firmy Asus Polska Sp. z o.o. jako przedstawiciela producenta na terenie
Polski.
Adres e-mail jaki Pan otrzymal jest adresem zamówie´n niektórych
akcesoriów i nie dotyczy zamówie´n na ekspertyzy. Nie wydajemy wiazacych
opinii zdalnie, ani nie prowadzimy
konsultacji technicznych. Konsultacje prowadzi Dzial Wsparcia
Technicznego Asus Polska. tel (022) 571-80-40.
Wykonujemy naprawy na podstawie diagnoz wykonanych w serwisie.
W kwestiach napraw gwarancyjnych strona dla nas jest nasz zleceniodawca
czyli firma Asus.
Dla Klientów strona w procesie reklamacyjnym jest firma Asus, poniewaz
firma Asus jest gwarantem.
Przykro mi, ze nastapilo nieporozumienie w rozmowie z konsultantem firmy
Asus.
Super sie zapowiada:(