Autor Wątek: Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2  (Przeczytany 20327 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline alekar15

  • Newbie
  • Wiadomości: 6
Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2
« : Grudzień 31, 2014, 00:15:05 »
Hej chcialabym ponowic watek o czujniku zblizeniowym, sadzac po ilosci wyswietlen chyba nadal jest wyszukiwany.
Mam nexusa 4 i problem z czujnikiem zblizeniowym a mianowicie: wygasza mi sie podczas polaczenia zanim przystawie go do ucha i jest juz tylko czarny ekran.
Przekopalam internet i ustawilam sobie rozlaczenia rozmowy przez klawisz zasilania, wiec rozlaczyc sie moge ale wogule nie moge uzywac telefonu podczas rozmowy.
Po instalowaniu roznych aplikacji takich jak: keep scrren on i innych nic nie dziala, jakas inna aplikacja pokazala mi sensor: available ale pokazuje 0.0(cm)
Probowalam tez ta aplikacja Cyanogenmod ale jak odpalam ta aplikacje to wogule nie mam zadnych ustawien tylko liste smartfonow i odsyla mnie na strone internetowe.
Ten czujnik jest polaczony z wejsciem jack i jak podlacze sluchawki to ekran sie nie wygasza, ale trzeszczy mi w sluchawkach, wiec moze mam calkiem zepsuta ta czesc.
Czy ten czujnik da sie jakos obejsc czy musze go wymienic, bo bez sluchawek moge sie obejsc?
Masakra jakas, pomozcie prosze;
Dzieki


PDAclub.pl

Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2
« : Grudzień 31, 2014, 00:15:05 »
R E K L A M A:


Offline alekar15

  • Newbie
  • Wiadomości: 6
Odp: Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2
« Odpowiedź #1 : Styczeń 06, 2015, 21:21:52 »
Ponawiam temat, na 660 wyswietlen nikt nie odpowiedzial, bardzo prosze o pomoc. Dzieki


Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 2999
Odp: Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2
« Odpowiedź #2 : Styczeń 06, 2015, 21:32:41 »
Telefon (zielona słuchawka) menu>ustawienia połączeń> wyłącz czujnik zbliżeniowy podczas połączeń


Offline alekar15

  • Newbie
  • Wiadomości: 6
Odp: Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2
« Odpowiedź #3 : Styczeń 07, 2015, 00:44:35 »
nie mam tej opcji w ustawieniach polaczen :( prosze pomoz moze jakos inaczej sie da


Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 2999
Odp: Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2
« Odpowiedź #4 : Styczeń 07, 2015, 08:29:47 »
Zrób screen tego co jest.


Offline lola

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1236
  • Sprzęt: S7, Axim x51v
Odp: Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2
« Odpowiedź #5 : Styczeń 07, 2015, 09:22:44 »
No i pytanie, jaki tam ROM/Android siedzi.


Pozdrawiam,
Ł.O.


Offline alekar15

  • Newbie
  • Wiadomości: 6
Odp: Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2
« Odpowiedź #6 : Styczeń 07, 2015, 16:36:07 »
hej
wiec tak wersja androida to 4.4.4 (jesli o to wam chodzi) jesli nie to powiedzcie gdzie mam szukac info
a fotki tego co jest w menu polaczen w zalaczniku
czy da sie to wylaczyc czy musze zmienic ta czesc?
dodam ze stalo sie to po wymianie ekranu
dzieki

Połączone: Styczeń 07, 2015, 16:41:46
dodam tylko ze w 'ustawienia dodatkowe' jest tylko id rozmowcy i polaczenia oczekujace'

« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2015, 16:41:46 wysłana przez alekar15 »

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 2999
Odp: Jak wyłaczyć czujnik zbliżeniowy? 2
« Odpowiedź #7 : Luty 25, 2015, 20:32:02 »
Dziś uciszyłem czujnik w N7100
potrzeba było xposed installer i Disable Proximity sensor