Dzięki, jutro zadzwonie i ciekawe co powiedzą.
Połączone: Luty 11, 2012, 23:47:58
Pewnie większości mało interesują moje rozmowy na temat odpowiednich ofert dla mnie, ale może jest ktoś kto ma podobną sytuacje. Otóż zadzwoniłem do T-mobile i spytałem się co mogą mi zaoferować bym przedłużył z nimi umowe. Generalnie miły Pan podał mi oferte, która widnieje na ich stronie. Powiedziałem, że owszem przeanalizowałem ich oferte i dlatego dzwonię osobiście w celu zaproponowania mi czegoś co może mnie przekonać do przedłużenia umowy zamiast pójścia do konkurencyjnej sieci gdzie za taki sam abo mam o 250 minut więcej, 1gb zamiast 250mb i HTC Sensacje w tej samej cenie - 449zł. Dostałem wtedy informacje, że zostane przekierowany do innego działu. Po chwili kolejny miły odezwał sie do telefonu. Powiedziałem jak wygląda sprawa w sieci Play i co może mi on zaproponować bym został u nich. Padały różne propozycje ( zaczynając od tych najgorszych ). Ostatecznie stanęło na tym, że w cenie 9zł niższej niż oficjalnie na ich stronie, mogę mieć 600 minut ( tyle samo - mi styka ) i 1GB pakietu zamiast 250mb. Cena telefonu nie uległa zmianie. Choć jutro ma jeszcze raz zadzwonić i wtedy poruszę temat obniżki ceny telefonu o 50/100zł. ..........
Następnie zadzwoniłem do play, a raczej poprosiłem o kontakt w sprawie przeniesienie numeru ponieważ nie zamierzam płacić 1,50zł za minute połączenia. Miła aczkolwiek mało rozgarnięta Pani zadzwoniła po 5 minutach. Powiedziałem, ze konkurencja za przedłużenie proponuje mi praktycznie to samo, ale dodatkowo jest o 5 zł i w miejscach dla mnie ważnych tj. moje mieszkanie, uczelnia mam normalny zasięg, a osoba w Play bedąc ww. miejscach nie może swobodnie rozmawiać bo traci zasięg. W tym momencie dostałem instruktaż jak zmienić brak zasięgu ( zmiana nadajników ), ale sprostowałem, że to było już przerabiane i nie było efektu ( pewnie plus i orange też mają w tych miejscach martwe pkt. ). Następnie oferowała mi większą ilość minut i MB. Powiedziałem, że szczerze doceniam korzyści, ale te minuty i pakiety danych z podstawowej oferty są i tak za duże dla mnie. Spytałem o możliwość obniżenia ceny aparatu albo abonamentu nawet kosztem części minut. Dostałem odpowiedź, że to są rzeczy nieruszalne u niej i jedynie jakiś inny konsultant ( ważniejszy ) może modyfikować w ten sposób umowy. Powiedziała, że przekaże numer i mam czekać na telefon. Poprosiłem o szybki kontakt ze strony kolegi/koleżanki ponieważ do jutra muszę się zdecydować a o 14 dzwoni Pan z T-mobile spytać czy już jestem zdecydowany. Otrzymałem odpowiedź, że zaznaczy przy przekazaniu mojego numeru, że to pilne. Niestety nadal nie otrzymałem telefonu więc sprawdziły się głosy o Play. T-mobile reaguje inaczej i łączy od razu z osobą, która ma większe możliwości co do pozyskania klienta.
Może komuś pomogłem. Jeżeli nie to przykro mi za stracony czas.
Pozdrawiam