Nie certolić się z nimi i walić do rzecznika praw konsumenta . Wmawiają ci że nie nawalili
i że nie możesz zgłaszać niezgodności z umową
,
samowolnie zmielili sposób-tryb zgłoszenia na reklamację
,
więc wal ich i idź i załatwiaj poprzez kogoś kto ci pomoże prawnie
tj. rzecznik praw konsumenta-np. twój miejski rzecznik praw konsumenta
edit: znalazłem że jesteś z Warszawy więc:
Miejski Rzecznik Konsumentów - miasta st. Warszawy
ul. Górskiego 7
00-033 Warszawa
tel: (0-22) 505-08-02
fax: (0-22) 505-09-67
e-mail: konsument@warszawa.um.gov.pl
lub
Miejski Rzecznik Konsumentów (RK)
00-033 Warszawa
ul. Górskiego 7
tel. 0 22 505 08 02
faks 0 22 505 09 67
Miejski Rzecznik Konsumentów:
Małgorzata Rothert
e-mail: mrothert@warszawa.um.gov.pl
a zakres pomocy to wg strony UMS Warszawy (
http://www.bip.warszawa.pl/Menu_podmiotowe/Urzad/Miejski_Rzecznik_Konsumentow.htm) :
cyt.
Do zadań Miejskiego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
Zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów
Podejmowanie w imieniu i na rzecz konsumentów interwencji
Udzielanie pomocy konsumentom w kierowaniu spraw na drogę sądową oraz w ich prowadzeniu, w tym: wytaczanie powództw na rzecz konsumentów,
wstępowanie do toczących się postępowań po stronie konsumentów,
przedkładanie sądowi opinii Rzecznika Konsumentów w toczących się sprawach,
kierowanie wniosków do komorników
Udzielanie innych form pomocy w zakresie ochrony praw konsumentów, np.:
występowanie do przedsiębiorców w sprawach dot. stosowania niedozwolonych postanowień umownych,
występowanie do przedsiębiorców w sprawach czynów nieuczciwej konkurencji,
podejmowanie z urzędu działań zapobiegających naruszeniom praw i interesów konsumentów oraz ich bezpieczeństwa
Występowanie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z wnioskami o wszczęcie postępowania antymonopolowego.
Występowanie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z wnioskami o wszczęcie postępowania w sprawach naruszania zbiorowych interesów konsumentów.
Składanie wniosków w sprawie stanowienia lub zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony konsumentów.
Wnioskowanie o nałożenie kary grzywny na przedsiębiorców naruszających przepisy ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.
Współpraca z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Inspekcją Handlową, organizacjami konsumenckimi, miejskimi i powiatowymi rzecznikami konsumentów, Arbitrem Bankowym, Urzędem Regulacji Energetyki, Urzędem Regulacji Telekomunikacji i Poczty, Biurem Rzecznika Praw Obywatelskich, Biurem Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Rzecznikiem Ubezpieczonych:
sygnalizowanie naruszeń praw konsumentów odpowiednim instytucjom, stosownie do ich właściwości,
wymiana informacji o podejmowanych działaniach i ich koordynowanie,
udział w szkoleniach, seminariach, konferencjach
Wykonywanie zadań związanych z współprzewodniczeniem Krajowej Radzie Rzeczników Konsumentów.
Udzielanie informacji mediom w zakresie działań Miejskiego Rzecznika Konsumentów.