PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

PDA Ogólnie => Operatorzy GSM => Wątek zaczęty przez: matiuszek w Luty 08, 2012, 17:11:26

Tytuł: Orange - totalna bezczelność
Wiadomość wysłana przez: matiuszek w Luty 08, 2012, 17:11:26
Witam, zamówiłem w sklepie telefonicznym (510 700 700) Orange, telefon wraz z abonamentem. Zamówienie złożyłem 24.01. Orange na zrealizowanie ma 10 dni roboczych. Dziś mija 11. Postanowiłem więc zadzwonić do sklepu i się spytać co i jak. Dowiedziałem się, że zamówienie nie zostanie zrealizowane ponieważ telefon który zamówiłem nagle znikł z magazynu. Orange, w ogóle się nie postarała nawet mnie poinformować ani nic, bo po co ? Macie jakieś propozycje jak sytuacje dalej rozwinąć, można dochodzić jakiś roszczeń ?
Tytuł: Odp: Orange - totalna bezczelność
Wiadomość wysłana przez: pillsxp w Luty 08, 2012, 17:17:46
W Orange jest to chyba standardem, ja swego czasu miałem tak z abonamentem
Zamówiłem abonament przez internet i raz mi odrzucili bez informacji na stronie, dopiero telefonicznie się dowiedziałem, później kurier pojechał pod zły adres i też zamówienie zostało anulowane i dopiero za 3 podejściem podpisałem umowę :D
W tej chwili mam ofertę na kartę i z Orange nie chce mieć nic wspólnego jeśli chodzi o abonament.
Tytuł: Odp: Orange - totalna bezczelność
Wiadomość wysłana przez: zajc3f w Luty 08, 2012, 17:19:32
a masz jakąś umowe?? Podpisałeś cos?
Ja miałem podobnie ostatnio z Netia, z tymże  podpisana umowa była, z której netia się nie wywiązała, więc poszło pismo o rezygnacji i tyle.
A na jakiej podstawie masz mieć do pomarańczy jakieś roszczenia??
Tytuł: Odp: Orange - totalna bezczelność
Wiadomość wysłana przez: matiuszek w Luty 08, 2012, 17:20:48
Bo nie poinformowali o fakcie nie zrealizowania zamówienia. Mam dwie umowy, a to miała być z nowym numerem
Tytuł: Odp: Orange - totalna bezczelność
Wiadomość wysłana przez: Pendriu w Luty 08, 2012, 17:23:20
Najlepiej napisz na forum prawnym. Tam powiedzą co i jak.
Tytuł: Odp: Orange - totalna bezczelność
Wiadomość wysłana przez: zajc3f w Luty 08, 2012, 17:24:40
czyli nowa umowa.
nic nie zwojujesz bo nie masz żadnej "podkłądki" że miałeś dostać coś od nich, czytaj telefon w określonej cenie w określonym abonamencie.
Orange oprzyjęo zlecenie, ale go nie zrealizowało, bo brakło fonów. Nic nie zwalczysz.
Tytuł: Odp: Orange - totalna bezczelność
Wiadomość wysłana przez: albercik7 w Sierpień 29, 2012, 14:23:36
Niestety, z Orange jest ciężko. Moja rada to ostro protestować i nie dać się zbyć. Zazwyczaj działa u mnie groźba, że nie rozłączę sie dopóki moja sprawa nie zostanie rozwiązana. Zawsze w trudnych sytuacjach żądam rozmowy z kierownikiem i chociaż nie zostaję z nim połączony to sprawę rozwiązuje konsultant.

Tu pracuję i zapraszam
[admin]Reklama po raz kolejny usunięta a ty dostajesz warna za uporczywe wklejanie linków[/admin]
Tytuł: Odp: Orange - totalna bezczelność
Wiadomość wysłana przez: WiateR w Sierpień 29, 2012, 21:04:22
Lepiej napisać do prawnuika UOKiKu
Tytuł: Odp: Orange - totalna bezczelność
Wiadomość wysłana przez: ornitolog w Sierpień 30, 2012, 05:36:52
Miałem podobną opcje z Netią, przy zmianie umowy na szybszy internet, miało działać po 14 dniach, potem niby od nowego okresu rozliczeniowego, po 1.5 miesiąca miałem dosyć i po prostu wypowiedziałem im umowę.