Autor Wątek: Orange - totalna bezczelność  (Przeczytany 8413 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matiuszek

  • Clubowicz
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Sprzęt: LG Quantum (C900)
Orange - totalna bezczelność
« : Luty 08, 2012, 17:11:26 »
Witam, zamówiłem w sklepie telefonicznym (510 700 700) Orange, telefon wraz z abonamentem. Zamówienie złożyłem 24.01. Orange na zrealizowanie ma 10 dni roboczych. Dziś mija 11. Postanowiłem więc zadzwonić do sklepu i się spytać co i jak. Dowiedziałem się, że zamówienie nie zostanie zrealizowane ponieważ telefon który zamówiłem nagle znikł z magazynu. Orange, w ogóle się nie postarała nawet mnie poinformować ani nic, bo po co ? Macie jakieś propozycje jak sytuacje dalej rozwinąć, można dochodzić jakiś roszczeń ?

Windows Phone <3

PDAclub.pl

Orange - totalna bezczelność
« : Luty 08, 2012, 17:11:26 »
R E K L A M A:


Offline pillsxp

  • Newbie
  • Wiadomości: 26
  • Sprzęt: LG L7 II (P710)
Odp: Orange - totalna bezczelność
« Odpowiedź #1 : Luty 08, 2012, 17:17:46 »
W Orange jest to chyba standardem, ja swego czasu miałem tak z abonamentem
Zamówiłem abonament przez internet i raz mi odrzucili bez informacji na stronie, dopiero telefonicznie się dowiedziałem, później kurier pojechał pod zły adres i też zamówienie zostało anulowane i dopiero za 3 podejściem podpisałem umowę :D
W tej chwili mam ofertę na kartę i z Orange nie chce mieć nic wspólnego jeśli chodzi o abonament.

Orange Free Na Kartę

Offline zajc3f

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 145
  • Sprzęt: prosiak zwany rafalkiem
  • VIP Level: 10
Odp: Orange - totalna bezczelność
« Odpowiedź #2 : Luty 08, 2012, 17:19:32 »
a masz jakąś umowe?? Podpisałeś cos?
Ja miałem podobnie ostatnio z Netia, z tymże  podpisana umowa była, z której netia się nie wywiązała, więc poszło pismo o rezygnacji i tyle.
A na jakiej podstawie masz mieć do pomarańczy jakieś roszczenia??


Offline matiuszek

  • Clubowicz
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Sprzęt: LG Quantum (C900)
Odp: Orange - totalna bezczelność
« Odpowiedź #3 : Luty 08, 2012, 17:20:48 »
Bo nie poinformowali o fakcie nie zrealizowania zamówienia. Mam dwie umowy, a to miała być z nowym numerem

Windows Phone <3

Offline Pendriu

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 106
Odp: Orange - totalna bezczelność
« Odpowiedź #4 : Luty 08, 2012, 17:23:20 »
Najlepiej napisz na forum prawnym. Tam powiedzą co i jak.


Offline zajc3f

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 145
  • Sprzęt: prosiak zwany rafalkiem
  • VIP Level: 10
Odp: Orange - totalna bezczelność
« Odpowiedź #5 : Luty 08, 2012, 17:24:40 »
czyli nowa umowa.
nic nie zwojujesz bo nie masz żadnej "podkłądki" że miałeś dostać coś od nich, czytaj telefon w określonej cenie w określonym abonamencie.
Orange oprzyjęo zlecenie, ale go nie zrealizowało, bo brakło fonów. Nic nie zwalczysz.


Offline albercik7

  • Newbie
  • Wiadomości: 2
  • Wiadomość użytkownika dołączyła do kolejki oczekujących na zatwierdzenieModerowany
Odp: Orange - totalna bezczelność
« Odpowiedź #6 : Sierpień 29, 2012, 14:23:36 »
Niestety, z Orange jest ciężko. Moja rada to ostro protestować i nie dać się zbyć. Zazwyczaj działa u mnie groźba, że nie rozłączę sie dopóki moja sprawa nie zostanie rozwiązana. Zawsze w trudnych sytuacjach żądam rozmowy z kierownikiem i chociaż nie zostaję z nim połączony to sprawę rozwiązuje konsultant.

Tu pracuję i zapraszam
Komentarz Administratora Reklama po raz kolejny usunięta a ty dostajesz warna za uporczywe wklejanie linków

« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2012, 22:13:01 wysłana przez Kapitan Pazur »
Zapraszam do lektury regulaminu forum

Offline WiateR

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1526
  • BBM PIN: 2AE2AB13
    • Inaczej o technologii!
  • Sprzęt: BlackBerry Q10 + iPad mini 2 + MSI GE40
  • VIP Level: 135
Odp: Orange - totalna bezczelność
« Odpowiedź #7 : Sierpień 29, 2012, 21:04:22 »
Lepiej napisać do prawnuika UOKiKu

Wysłane z mojego Q10 za pomocą Tapatalk 4. :E

Offline ornitolog

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2465
    • Odkrywczy
  • Sprzęt: Nokia Lumia 630
  • VIP Level: 10
Odp: Orange - totalna bezczelność
« Odpowiedź #8 : Sierpień 30, 2012, 05:36:52 »
Miałem podobną opcje z Netią, przy zmianie umowy na szybszy internet, miało działać po 14 dniach, potem niby od nowego okresu rozliczeniowego, po 1.5 miesiąca miałem dosyć i po prostu wypowiedziałem im umowę.