Brak transmisji danych - Orange.

  • 9 Odpowiedzi
  • 6397 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Brak transmisji danych - Orange.
« dnia: Luty 03, 2011, 10:15:32 »
Spotkał mnie w ostatnich dniach dość nietypowy problem.

W grudniu zmieniłem abonament na "bardziej internetowy", wiążący sie z posiadaniem sporego pakietu 500 MB w cenie abonamentu. Wszystko było by cacy gdyby nie małe ale (w sumie WIELKIE ALE).

O tygodnia nie mam możliwości połączenia się z internetem z określonego numeru telefonu.

1. Numer nie przesyła danych poprzez punkt dostępowy internet poprzez żaden telefon - sprawdzony w 3G, 3GS, E900, G1, HTC Gratia, HTC DHD, Samsung Galaxy S, Nokia E51, E71, nawet Samsung U700.

2. Konfiguracja, niezależnie od tego czy ręczna / czy automatyczna jest poprawna - nie ma mowy o pomyłce,  inne karty sim działają w tych telefonach, szczególnie dobrze z innymi kartami Orżnij

3. Usługi na numerze są sprawdzone przez zaufaną osobę (nie jełopów <bez urazy dla tych co mogą się poczuć urażeni> z BOK i salonów) więc nie ma mowy o problemie z usługami.

4. Karta SIM była już trzykrotnie wymieniana - bez skutku. Na każdej z kart występuje ten sam problem co sugeruje na problem po stronie operatora (nie karty sim).

Sprawa jest dla mnie dość ważna, specjalnie zdecydowałem się na zmianę starego, bardzo atrakcyjnego stawkowo abonamentu na nowy, w którym będę miał pakiet. Witki mi opadają, dzwonienie / sms działają poprawnie. Biuro obsługi umywa ręce, twierdząc że wina leży po stronie karty SIM, salony w których wymieniam karty SIM twierdzą że wina leży po stronie telefonów (jak to możliwe by debile z punktu szli w zaparte jak zaprezentowałem problem na czterech moich aparatach i na dwóch "salonowych"?).

Jest jedna poszlaka która teoretycznie mogła by pomóc rozwiązać problem - każdy telefon na którym można zmierzyć ilość transmisji danych pokazuje że "ruch umiera" po pierwszym pakiecie 10 kb.

I teraz pytanie do osób znających prawo telekomunikacyjne - czy brak takiego działania, bezskuteczne próby zrzucenia odpowiedzialności są podstawą do rozwiązania umowy? Nie ma takiej wiąchy która mogła by wyrazić moje odczucia wobec Orżnij, aż żal było by klawiatury...

Reklamować usługę elektroniczną w UKE z kopią do Orange lub reklamować ze sprzedawcą (PTK Centertel) niezgodność towaru (usługi) z umową którą podpisałem?

I ostatnie pytanie - czy miał ktoś podobny problem?
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2011, 10:17:29 wysłana przez beju »
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Brak transmisji danych - Orange.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 03, 2011, 11:32:31 »
Najpierw zloz reklamacje, bo bez tego nie masz zadnej podkladki, ze cokolwiek robiles.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Brak transmisji danych - Orange.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 03, 2011, 11:36:54 »
Mam póki co podkładkę w postaci "zadań technicznych".

Oczywiście wszystkie kontakty z infolinią / salonami notuję wraz z nazwiskami...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Brak transmisji danych - Orange.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 03, 2011, 11:39:08 »
Mam póki co podkładkę w postaci "zadań technicznych".

Oczywiście wszystkie kontakty z infolinią / salonami notuję wraz z nazwiskami...

Ale to nie jest reklamacja, na zdarzenia techniczne nie musza odpowiadac i z tego tytulu nie mozesz sie nic domagac ani nigdzie sie wyklocac. Reklamacja jest jedyna forma w ktorej mozesz czegos zarzadac.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline kozunio12

  • ***
  • 318
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sukces ma wielu ojców, porażka żadnego.
  • Sprzęt: Samsung i5700
Odp: Brak transmisji danych - Orange.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 03, 2011, 17:36:44 »
Masz możliwość skorzystania z jakiegoś modemu w celu przetestowania karty? Transmisja leci przez 3G? Jeżeli tak, to sprawdź, czy na 2G działa, zapytaj też, czy nie masz jakiś blokad pozakładanych, gdy np. przekroczysz pakiet. Możesz wykonywać wideorozmowy?
Było:SPV E650, LG KS20, Samsung Omnia

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Brak transmisji danych - Orange.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 04, 2011, 09:56:53 »
Masz możliwość skorzystania z jakiegoś modemu w celu przetestowania karty? Transmisja leci przez 3G? Jeżeli tak, to sprawdź, czy na 2G działa, zapytaj też, czy nie masz jakiś blokad pozakładanych, gdy np. przekroczysz pakiet. Możesz wykonywać wideorozmowy?

Taaa wideorozmowy z 3Gs lub E900 :E

kozunio, uwierz że zostało sprawdzone wszystko po mojej stronie. A nadal nie działa.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline kendi

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G1 s5330
Odp: Brak transmisji danych - Orange.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 04, 2011, 19:00:23 »
Moja dziewczyna ma internet z orange i jak wsadzilem karte do G1 nie mogl sie polaczyc, a wpisalem 3xinternet, w milestone bylo to samo, modem tez tego nie lapie, nie wiem czy isc do orange po nowa karte czy to moze usterka techniczna sieci.

*

Offline waclaw

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One Max
Odp: Brak transmisji danych - Orange.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 05, 2011, 00:09:07 »
beju, a ta Twoja zaufana osoba spróbowała poprostu "zrestartować" apna internet ?
M600i>P535>Diamond>TouchPro>N900>Desire Z>HTC One S>Galaxy Note 2>HTC One Max

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Brak transmisji danych - Orange.
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 10, 2011, 13:46:58 »
beju, a ta Twoja zaufana osoba spróbowała poprostu "zrestartować" apna internet ?

Tak, "zaufana osoba" może poprzez osoby trzecie położyć łapki na NKV (spodziewam się że wiesz co to za program ;) )

Samo zrestartowanie usług nie pomogło, wysłałem reklamację. Po trzech dniach od wysłania problem znikł a odpowiedź przyszla negatywna... :P
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2011, 13:49:00 wysłana przez beju »
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

Odp: Brak transmisji danych - Orange.
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 18, 2011, 20:08:40 »
Miałem identyczną sytuacje w Orange, zmieniłem abonament na pantere i mimo że już włączyli nowy abonament brak było możliwości łączenia się z netem po kilku awanturach w salonie Orange sam zadzwoniłem wreście do Warszawy i się okazalo że zapomnieli włączyć usługi teraz wszystko gra i buczy. Ale strach pomyśleć jak wyszkoleni są pracownicy w salonach którzy twierdzili że telefony mam uszkodzone albo że karta sim, a wystarczyło tylko zadzwonić się dowiedzieć