Problem z IE w NEC-u Mobile Pro 780

  • 4 Odpowiedzi
  • 525 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z IE w NEC-u Mobile Pro 780
« dnia: Luty 18, 2006, 13:15:26 »
Witam !
Jestem totalnym laikiem i nie wiem co zrobic. Mam taki problem, łączę sie z netem przez irdę - GPRS w Orange, wszystko działa OK, poczta, ale od pewnego momentu niektóre strony się nie pojawiają, widzę tylko puste okno przeglądarki IE. Nie ma ani jednego komunikatu, że np. nie można znaleźć strony, poprostu wygląda na to, że jest.... tylko IE jej nie wyświetla. Do jakiegoś czasu było wszystko dobrze. Te "feralne strony to (niestety): onet, google, mbank. Czy ktoś z Klubowiczów może mi pomóc ? Co jest grane?

Dzieki i pozdrawiam,
adam g

*

Offline vladymir

  • ****
  • 610
  • Płeć: Mężczyzna
    • Laboratorium Energii Subtelnych
  • Sprzęt: Prestigio 5517, Lenovo A3000-H
Problem z IE w NEC-u Mobile Pro 780
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 19, 2006, 09:34:03 »
Znam problem; kiedyś szykowałe NEC-a dla kolegi. Chodzi o time-outy między PDA i telefonem. W efekcie z jednymi telefonami wszystko będzie działać bez problemu a z innymi nie. No. z moim E/// R520 był opisywany przez Ciebie efekt, a z Nokią kolegi dla którego szykowałem komputer - nie.
"Komputer służy do ułatwienia pracy, której bez niego wcale by nie było" - Prawo Murphy'ego

Problem z IE w NEC-u Mobile Pro 780
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 19, 2006, 15:42:08 »
Dzieki za odpowiedź ! Ale jak temu zaradzić, czy ktoś zna jakiś sposób, tymbardziej że ciągle używam tej samej komórki (Nokia 6610i) i kiedyś było dobrze, wszystko się wyświetlalo.

Pozdrawiam,
adam g

Problem z IE w NEC-u Mobile Pro 780
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2006, 15:23:56 »
no coz okazuje sie, ze problem wystepuje zarowno, kiedy lacze sie z netem przez komorke, jak karte sieciowa xircom lub wbudowany w NEC-a modem.
Niektore strony wyswietlaja sie, a niektore nie (np mbank) a jeszcze kilka nascie dni temu bylo ok.