Jornada 680 wgranie spolszczenia / wgranie windowsa CE PL

  • 33 Odpowiedzi
  • 2548 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam mam problem  :(   kupiłem Jornade 680 z ((Windows CE H/ PC francuski! SYSTEM 2.11))   FRANCUSKI:/ pomóżcie co zrobić żeby moja Jornada miała windowsa PL albo chociaz jakieś spolszczenie jak to zrobić i moze jakieś linki do spolszczeń albo windowsów PL:( pomóżcie plisss mój nr gg 2145048 prosze o pomoc. Mam ją dopiero 1 dzień i nie znam się zbytnio na tym, dopiero się uczę.

Problem - francuska Jornada
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 08, 2006, 09:35:00 »
Kup LE - chociaż wg mnie to syf. Ugotowałeś się z tym francuskim systemem.

Problem - francuska Jornada
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 08, 2006, 09:40:27 »
A nie można go jakoś wgrać?? może gdzieś jest na stronie jakieś spolszczenie, może być nawet angielska wersja nie koniecznie polska. Pomóżcie, nie znam się zbytnio i nie wiem co to LE. jeśli ktoś wie co z tym można zrobić to prosze pisać na tym forum. Dziękuję i pozdrawiam

Problem - francuska Jornada
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 08, 2006, 19:57:21 »
Systemu nie zmienisz, a LE jest do kitu, bo psuje dialogi.

Inna sprawa, czy francuskość systemu Ci tak bardzo musi przeszkadzać? Chwila ze słownikiem i wszystko rozkminisz.

A tak poza tym: Uprzejmie proszę o nieoftopowanie. Powyższy post był zdecydowanie niepasujący do wątku, w którym się znalazł.

*

Offline HSM

  • **
  • 188
Problem - francuska Jornada
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 08, 2006, 20:21:10 »
Tak naprawdę francuski system nie jest taki straszny... Standardowe operacje i funkcje systemu łatwo poznać. Pliki pomocy w przypadku Win CE i tak nie są zbyt pomocne. Jedyne z czym rzeczywiście mogą być problemy, to francuskie formuły w Pocket Excellu, ale tu i tak używa się raczej SpreadCE.
Poza tym francuska Jornada robi większe wrażenie niż angielska - wiem, bo sam miałem...

*

Offline kiler129

  • ****
  • 613
  • Płeć: Mężczyzna
  • [Loading .....]
    • REGULAMIN FORUM !!!!