Błąd z wysyłaniem mail

  • 2 Odpowiedzi
  • 2640 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Błąd z wysyłaniem mail
« dnia: Sierpień 30, 2010, 23:54:00 »
Witam, mam problem z wysyłaniem maily z N900 . podałem wszystkie dane dostępowe, odbieram maile bez problemu ale nie mogę wysyłać.
Mam komunikat aby sprawdzić nazwe uzytkownika, hasło lub smtp. sprawdzałe, wszystko jest ok i nadal to samo.
Gdzie leży problem. nazwa użytkownika taka sama jak adres mail.
Proszę o pomoc.  konto jest na op.pl

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Błąd z wysyłaniem mail
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 31, 2010, 09:17:47 »
Jest to pewnie problem z uwierzytelnianiem poczty wysyłanej - sprawdź, czy tam również nie musisz wpisać swojego hasła. Sprawdź też porty - w serwerach SMTP do niedawna używany był port 25, a od pewnego czasu 587 lub (bodajże) 465.

Myślę, że te informacje znajdziesz w pomocy na stronie poczty op.pl...
Pozdrawiam,
biblo

Odp: Błąd z wysyłaniem mail
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 31, 2010, 16:19:52 »
zgadza się, zmieniłem port na 587 - jeszcze był błąd
Ale po ustawieniu Bezpieczne uwierzytelnianie na logowanie wszystko zaczęło działać, dziękuje za pomoc !!!