PDAclub.pl

Samodzielne Nawigacje GPS - PNA / PND (Windows CE) => Nawigacje PNA / PND - Ogólnie => Wątek zaczęty przez: makaronn w Sierpień 21, 2016, 19:49:42

Tytuł: TomTom Start 60
Wiadomość wysłana przez: makaronn w Sierpień 21, 2016, 19:49:42
Panowie pomocy mam wyzej wymieniona nawigacje z free lifetime maps a po logowaniu do mydrive connect nie mam zadnych aktualizacji map aktualnie zainstalowana to Europa ver890.4241 z 2012 roku. Prosze o jakas pomoc w aktualizacji poniewaz duzo jezdze po roznych zakatkach
Tytuł: Odp: TomTom Start 60
Wiadomość wysłana przez: makaronn w Sierpień 30, 2016, 20:59:57
jak zwykle na tego typu fotrach znawcy sa ktorzy wiedza NIC
Tytuł: Odp: TomTom Start 60
Wiadomość wysłana przez: andrus75 w Sierpień 30, 2016, 23:19:00
Witam. Jest pomoc techniczna u nas w Polsce. Zadzwoń, zapytają Cię o parę rzeczy i powinni pomóc. Jak tak miałem ale to już chwilkę temu. Musiałem wysłać skan paragonu i podać nazwę konta do którego był przypisany. Z jakiegoś powodu system blokował aktualizacje. Odblokowali i więcej problemów nie było. Pzdr
Tytuł: Odp: TomTom Start 60
Wiadomość wysłana przez: pretor1610 w Sierpień 31, 2016, 21:55:06
jak zwykle na tego typu fotrach znawcy sa ktorzy wiedza NIC

nie spinaj się, każdy pomaga kiedy może i każdy robi to za free....wiec trochę szacunku i kultury
Tytuł: Odp: TomTom Start 60
Wiadomość wysłana przez: makaronn w Wrzesień 03, 2016, 19:22:46
Przepraszam za ten bulwers ale bylem juz wkur...ony ciaglym szukaniem odp na moj problem w internecie. Niestety nie mam paragonu bo kupilem navi na poczatku 2012 roku.
Czy istnieje taka mozliwosc ze poprostu wytkneli sie tylem juz na model mojej navi i poprostu nie ma juz tych "dozywotnich gwarancij map" ?
Tytuł: Odp: TomTom Start 60
Wiadomość wysłana przez: angler22 w Wrzesień 03, 2016, 20:55:58
Ogólnie jak pewnie już wiesz, określenie "dożywotnio" w tym przypadku, nie znaczy "na zawsze". Producent nawi określa jakiś tam teoretyczny czas życia danego modelu i na taki właśnie czas zapewnia aktualizacje. Skoro kupiłeś nawigację 4 lata temu, to jeszcze nie powinna być "martwa" :) Z tego co piszesz wynika, że dopiero teraz podłączyłeś ją po raz pierwszy do "my drive"? Czasem warunkiem otrzymania dożywotniej aktualizacji jest rejestracja urządzenia w jakimś tam określonym czasie od zakupu (być może ten czas został przekroczony).
Podsumowując - Koledzy dobrze radzą, by skontaktować się z supportem TT...