ODBLOKOWANIE WIN CE NET 4.2 CORE WSZYSTKIE MODELE

  • 860 Odpowiedzi
  • 476697 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: ODBLOKOWANIE WIN CE NET 4.2 CORE WSZYSTKIE MODELE
« Odpowiedź #570 dnia: Kwiecień 21, 2009, 09:21:42 »
To tak trudno się domyślić? A w jaki sposób uruchamiałeś orginalny program do nawigacji? Teraz dokładnie w ten sam sposób powinieneś uruchomić filemance.exe.

Odp: ODBLOKOWANIE WIN CE NET 4.2 CORE WSZYSTKIE MODELE
« Odpowiedź #571 dnia: Kwiecień 21, 2009, 14:39:45 »
Dobra nie deneruj sie ja poprostu jestem zielony z tego:) odpalilem nawigacje i mozna przegladac pliki po wejsciu mam to co w zalaczniku. Ps sory ze tak dlugo odpisuje ale ta navi jest na baterie - paluszki:D na ktorych nie dziala i zawsze zeby cos sprawdzic musze zaiwaniac z nia i ladowarka samochodowa do furixa. Dzieki za odpowiedz:)

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: ODBLOKOWANIE WIN CE NET 4.2 CORE WSZYSTKIE MODELE
« Odpowiedź #572 dnia: Kwiecień 21, 2009, 20:29:28 »