Becker REVO 2 opinia

  • 2 Odpowiedzi
  • 7331 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline spidi35

  • **
  • 174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia Z1 Compact
Becker REVO 2 opinia
« dnia: Lipiec 01, 2013, 20:33:49 »
Witam
Witam jako że nie dawno przed zakupem nawigacji szukałem informacji na temat różnych nawigacji najmniej było na temat BECKER REVO 2, ponieważ mój wybór padł właśnie na tą nawigację i od niedawna jestem jej posiadaczem  :proud: Postanowiłem podzielić się spostrzeżeniami jakie nasunęły się podczas jak do tej pory krótkiego użytkowania tej nawigacji.

Więc tak to urządzenie to jest to samo co BECKER REVO 1 tylko z tą różnicą że tutaj jest opcja  "ciężarówki"

Zawartość pudełka:
1. BECKER REVO 2
2. Kabel do podłączenie do komputera
3. Ładowarka samochodowa, z anteną TMC
4. Uchwyt samochodowy

Plusy tej nawigacji to:

1. Dożywotnia darmowa aktualizacja map
2. Dożywotnio działający TMC
3. Sam program do nawigacji to nic innego jak iGo, tylko ze skórkami BECKERA. Dla mnie to zaleta, może dla  niektórych to będzie minus.
4. Bardzo przejrzyste i intuicyjne menu.
5. Wyświetlacz urządzenia
6. Port do podłączenia zasilania jak i synchronizacji z komputerem to MicroUSB.
7. Możliwość podłączenia kamerki cofania (osobiście nie będę korzystał)
8. Możliwość wykorzystania nawigacji jako zestawu głośnomówiącego, nawigacja wczytuje książkę adresową z telefonu (sony-ericsson xperia arc S ), obsługuje smsy (jeszcze nie testowane)
9. Wybór profilu pojazdu to pieszy, rower, motor, samochód osobowy i to co mnie interesowało ciężarówka. Jeśli wybierzemy ikonkę ciężarówki pojawią się do wyboru: CIĘŻARÓWKA, ATOBUS, 
    KAMPER. W każdej z tej opcji ustawić można długość, wysokość i szerokość pojazdu, maksymalną prędkość, tonaż maksymalny i rzeczywisty.
   Dodatkowo w przypadku ciężarówki przy ładunkach niebezpiecznych ADR, można wprowadzić kategorię zagrożenia według klasyfikacji ADR, przy czym można wybrać kilka kategorii     
   jednocześnie  :grin: Wybór ten będzie skutkował tym że wyliczanie trasy odbędzie się z pominięciem odcinków zamkniętych dla ładunków  ADR.
10. Proste i intuicyjne menu programu na PC,  BECKER CONTENT MANAGER do zarządzani nawigacją.
11. Wyjście jack, dzięki któremu można podpiąć nawigację pod samochodowego zestawu audio, jest opcja również wyciszania radia podczas komunikatów, oczywiście to wszystko pod   
      warunkiem że sprzęt car audio obsługuje takie opcje.
12. Wybieranie Głosowe adresu również w języku polskim   :proud:
13. Sprzętowy przycisk wstecz
14. Wielkość i masa urządzenia.
 

Minusy:

1. Brak slotu na karty pamięci, nawigacja ma 4 GB pojemności z czego po aktualizacji zostaje 302 MB wolne. Co ciekawe sprawdziłem katalog z mapami i same mapy zajmują 1,61 GB
2. Brak skórek map do wyboru, jest tylko jedna na dzień i jedna na noc, można co najwyżej kolorystykę zmienić.
3. Absurdem jest to że aby działało ostrzeganie o fotoradarach, trzeba ze strony beckera kupić za 49 zł POI z fotoradarami (no chyba że ktoś ma pomysł bo jest możliwość wgrania POI   
    w formacie KML, przez program do synchronizacji)
4. Bardzo denerwuje mnie również to że nie ma możliwości podpięcia urządzenia do komputera, w trybie ładowania bateri, tylko i wyłącznie w trybie synchronizacji.
5. Przy tak drogiej nawigacji spodziewał bym się jakiegoś lepszego uchwytu, a nie taki sam jak w nawigacja MIO
6. Bardzo słabe działanie modułu głośno mówiącego, rozmówca słyszał mnie niewyraźnie i co chwilę były przerwy.
7. Brak przycisku resetu, czyżby becker był tak pewny swojego urządzenia.
8. Ciężko działający sprzętowy przycisk wstecz, może w trakcie użytkowania się wyrobi  :wink:

Jest jedna rzecz której nie jestem pewien czy umieścić w plusach czy w minusach. Chodzi o samo urządzenie, ma budowę modułową i składa się z 2 części. Jedna z nich to wyświetlacz, a druga to aktywny uchwyt, w który jest wbudowana jednostka centralna, wszystkie gniazda, bateria itd. Chodzi o to że mając w ręku sam wyświetlacz nie włączymy nawigacji.

Wszystko to co napisałem tutaj są to refleksje jakie nasunęły mi się podczas krótkiego użytkowania tej nawigacji. Jak pojadę w dłuższą trasę wtedy wyjdzie więc zalet i/lub wad.

P.S.
Jeśli ktoś z forumowiczów miałby jakieś pytania, co do funkcjonalności lub pomysł pod jakim kątem jeszcze przetestować tą nawigację, to śmiało pisać.

Odp: Becker REVO 2 opinia
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 26, 2014, 11:00:55 »
Witam kolego opisz trochę twój test  nawigacji Rewo.2 jakieś spostrzeżenia dalsze zalety i wady ja myślę nad kupnem Beckera do ciężarówek Transit 70LMU lub Revo.2 . Niby transit ma lepszy nadajnik GPS i czulszą antenę wbudowaną w navi od reva.2 ale nie wiem czy to prawda. W salonach mówią tak w sklepach inaczej. Myślę ze nasi przedstawiciele w polsce nie mają za dużej wiedzy, są przeszkoleni że by tylko wcisnąć towar klientowi dobrą gatką.

Odp: Becker REVO 2 opinia
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 04, 2014, 21:28:23 »
Witam,

Czy wiesz może, czy AutoMapa LiveDrive! (Traffic) działa przez Bluetooth z kompatybilnym telefonem?