Widziałem już taki montaż w Volvo V70, ale z nawigacją GC 5010. W tamtym przypadku jednak zastosowano dodatkowy kontaktron, który podczas wysuwania włączał i wyłączał nawigację (magnetycznie).
Peyinga niestety nie znam, ale podobne rozwiązanie przygotowałem dla posiadacza nawigacji Blow 50YBT (na MTK). Biorąc pod uwagę ten sam procek w Peyingu i Blow, być może zadziała to identycznie.
Wystarczy odpowiednie ustawienie zarządzania energią w urządzeniu, oraz wyłączenie opcji "zarządzaj energią i ekranem" w AutoMapie. Dodatkowo mała zmiana w menu fabrycznym i teraz wygląda to tak, że po włączeniu zapłonu uruchamia się Blow, ładuje menu, a następnie odpala automatycznie AutoMapę. Po wyłączeniu zapłonu nawigacja chodzi przez minutę, po czym sama się wyłącza. Oczywiście jeśli jeździsz częściej, to nie będzie uruchamiało się od "zera" tylko od razu wstanie AM.