Problem z softem

  • 2 Odpowiedzi
  • 2114 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline AndreAn

  • 20
  • Sprzęt: Navroad 430BT + Automapa 5.1.1., IGO 8, MioMap 3.3
Problem z softem
« dnia: Listopad 25, 2007, 21:58:40 »
Witam serdecznie,

Jestem nowicjuszem, więc proszę wybaczcie moją indolencję. Mam następujące problemy:

1) Mam oryginalną AM 4.01.(Polska) ale kupiłem ją już zarejestrowaną i zgubiłem numer licencji i pozostałe dane, a na karcie SD jest już mocno wytarta czyli praktycznie nieczytelna. Jedyne co mogę odczytać to adres mailowy na info o sofcie - proszę pomóżcie jak odzyskać numer licencji ?

2) Oprócz AM mam także MioMap 3.3 na Navroad 430BT, lecz mimo, iż mam dwie ikony po wybraniu nawigacji na ekranie głównym (kontur Polski i obok kontur Europy) ten drugi czyli MioMap nie odpala, odpala tylko po wejściu głębiej w soft. Przed miękim resetem wszystko było OK. Może ktoś mądry da mi cenne wskazówki ?

Pozrd

*

Offline qset

  • 45
Odp: Problem z softem
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 25, 2007, 22:27:13 »
jesli chodzi o 1 pytanie to ne wiem
jesli chodzi o 2 pytanie to mi sie wydaje ze masz pirata bo navroad oficjalnie nie wypuszczal wersji z miomap 3.3
oczywiscie da sie wgrac wersje miomap 3.2 ale trzeba zmienic biblioteki plikow i wtedy mapa dziala mialem osobisie navroada i mi miomap 3.2 dzialal a miomap 3.3 niestety nie wiec mysle ze chyba nikt ci nie pomoze chyba ze sie myle to niech mnie ktos poprawi

*

Offline AndreAn

  • 20
  • Sprzęt: Navroad 430BT + Automapa 5.1.1., IGO 8, MioMap 3.3
Odp: Problem z softem
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 26, 2007, 09:48:40 »
Dzięki za chęć pomocy.

Ale jeśli chodzi o MioMap to jest to napewno oryginał i w dodatku działał, lecz po soft resecie coś zaczął szwankować. Według mojej skromnej wiedzy prawdopodobnie znikł mi plik, który jest odpowiedzialny za start tego programu (chyba ten co ma w nazwie "today"). I teraz też działa, tylko żeby go odpalić musze wejść głębiej w soft.