NavRoad NR560BF

  • 7 Odpowiedzi
  • 5982 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

NavRoad NR560BF
« dnia: Lipiec 07, 2011, 13:18:02 »
Witam,mam taki oto problem,po wgraniu muzyki,zdjęć oraz filmu na kartę  2 pierwsze funkcje działają bez problemów tylko z filmem jest problem,jestem laikiem sprzęt mam od niedawna- może powinienem mieć wgrany jakiś program,pomóżcie jeśli możecie,pozdrawiam

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: NavRoad NR560BF
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 07, 2011, 14:32:19 »
Stosuj się do zasad Polskiej pisowni na przyszłość, bo bardzo źle się czyta takie "sklejki". W jakim formacie jest film, który wrzucasz? Nawigacja widzi tylko Avi i WMV (MPG chyba też).

Odp: NavRoad NR560BF
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 08, 2011, 03:15:05 »
Film nagrany jest formacie AVI

*

Offline woytaski

  • *
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR560
Odp: NavRoad NR560BF
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 08, 2011, 09:19:44 »
Film nagrany jest formacie AVI
Mój NR560 też nie czyta plików *.avi i *.wmv...
Podejrzewam, że jest to jednak wina kodeków...

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: NavRoad NR560BF
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 08, 2011, 10:27:46 »
To chyba jakaś nowość, bo dawniej problemów nie było. To ciekawe co czyta w takim razie, bo przecież nie RMVB....
Prawdopodobnie włączono filtr zawartości, a nie wyrzucono kodeki. Jeden z plików INI w katalogu nakładki zazwyczaj zawiera obsługiwane przez daną aplikację rozszerzenia plików. Jeśli jest tam wpisane tylko MPEG, to mimo że odtwarzacz potrafi odegraźć i AVI i WMV, to ich nie będzie widział. Trzeba by znaleźć i wyedytować ten plik pewnie.

*

Offline woytaski

  • *
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR560
Odp: NavRoad NR560BF
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 08, 2011, 10:41:46 »