Witaj ponownie,
Skąd masz tego Navroad'a, czy został on kupiony nowy
Czy masz na niego jeszcze gwarancje ??
Jeżeli tak wyślij go do Jamicona z kartą niech testują.
Bo tak jak ci powiedziałem sprzęt ten działa bez problemowo z kartami 2GB (GOODRAM przynajmniej).
Pozdrawiam
Zakupiony został w sklepie internetowym ok 10 dni temu a więc normalna gwarancja itp.
Nie pozostaje chyba nic innego jak sprzęt zareklamować skoro nie ma jakiś magicznych "czary-mary", ustawień itp aby navi zaczęła obsługiwać karty 2GB.
Kontaktowałem się już przed 1 postem na forum. Uzyskałem odpowiedz iż mam spróbować z kartami innych producentów - to wszystko. Gdy odpisałem iż umarzam że urządzenie powinno współpracować z kartami 2GB bez względu na nazwę producenta odpowiedzi już żadnej niestety nie uzyskałem.
A jaką chciałeś odpowiedź. Przecież jeżeli jakaś karta nie działa to może być problem producenta tej karty.
No chyba, że Navroad jest kompatybilny tylko z niewielką ilością kart - to wtedy jest problem producenta Navroada.
Jaką chciałem odpowiedz? Hmm..Skoro kupuje nowy sprzęt z czytnikiem kart to uważam iż czytnik ten powinien czytać wszystkie karty SD prawda? (poza SDHC o których to można przeczytać na stronie navroada). A jeśli "fachowa" obsługa radzi abym bawił się w "żonglerkę" kartami bo może ta albo inna będzie pasowała to już jest żenada... Tak właśnie wygląda obsługa klienta w Polsce - na zachód od nas nie do pomyślenia.
Sprawdzałem na dwóch kartach - w innych urządzeniach karty te nie sprawiają problemów a więc problemem nie są same karty - tymbardziej nie są to karty o podwyższonych możliwościach zapisu/odczytu tylko zwykłe "standarciaki".
Moduł/czytnik SD wbudowany w navi powinien być chyba kompatybilny w pełni ze standartem kart SD (oprócz SDHC).
Pozdrawiam