Automapa w NR460

  • 6 Odpowiedzi
  • 3678 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Automapa w NR460
« dnia: Maj 14, 2009, 21:28:08 »
Witam !!! mam pytanie do kol beneko - kupiłem NarRoad 460 ,i tu jest problem ,niewiem jak w grać auto mapę / przyznaje sie ze jestem zielony w sprawach elektroniki /. Możesz mi pod powedzieć jak moge w grać auto mape /co muszę zrobic i jakie programy musze w grać , szukam i szukam i nic nie piszą na ten temat ,nawet w instrukcji , więc proszę o pomoc !!! z góry dziekuje i pozdrawiam  :worried:

*

Offline WWoytek

  • ***
  • 329
  • TomTom Go Mobile Android
  • Sprzęt: Xiaomi Redmi Note 4X
Odp: Automapa w NR460
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2009, 09:13:29 »
nie wiem jak w grać auto mapę / przyznaje sie ze jestem zielony w sprawach elektroniki /. Możesz mi pod powedzieć jak moge w grać auto mape /co muszę zrobic i jakie programy musze w grać , szukam i szukam i nic nie piszą na ten temat ,nawet w instrukcji , więc proszę o pomoc !!! z góry dziekuje i pozdrawiam  :worried:

Zobacz tu ------------>  http://www.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=53321&file=80762
->>>----TomTom-Go-Mobile---->

Odp: Automapa w NR460
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 15, 2009, 12:05:13 »
No tak wszystko pasuje ,ale ma ekranie navroad mam taki napis  cyt : Top on the center of the target .Repeat as the target mores around the  screen . A że języka nie znam bom młody jestem  :grin: może ktoś mi przetłumaczy na nasz język z góry dziekuje  !!/ próbowałem ze słownikiem ,i nic z tego nie wyszło / :(

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: Automapa w NR460
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 15, 2009, 13:08:53 »
Włączyła Ci się wbudowana w Navroad'a gierka w kółko i krzyżyk :) A tak poważnie - to kalibracja ekranu. Klikaj w krzyżyki i będzie ok.

Odp: Automapa w NR460
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 17, 2009, 21:43:05 »
Witam ponownie !!! No opanowałem  ekranik  :banan: dzieki za pomoc !! pozdrawiam