Aktualizacja oprogramowania = nawigacja - zawieszenie

  • 12 Odpowiedzi
  • 7783 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Aktualizacja oprogramowania = nawigacja - zawieszenie
« dnia: Wrzesień 02, 2010, 18:37:28 »
Witajcie!

Postanowiłem zaktualizować swoje oprogramowanie.
I tak też zrobiłem. Wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcją, był restart, jednak przy uruchamianiu aplikacji zawiesza się niebieski ekran (jakiś tam samochodzik w tle i napis po angielsku). Może miał ktoś podobny problem i wie jak temu zaradzić ? Byłbym bardzo wdzięczny.
Dziękuję za każdą pomoc.

ps: jestem raczej początkujący, więc proszę o wytłumaczenie.

Pozdrawiam
Paweł


edit:// dodaję że jest to model NaVRoad NR450BV

Odp: Aktualizacja oprogramowania = nawigacja - zawieszenie
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2010, 21:37:20 »
Sprubuj jeszcze raz zaktualizować,czytałem na innych forach że po ponownym zaktualizowaniu wszystko jest ok.

*

Offline maryszek

  • ***
  • 326
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: S. GALAXY S5 Neo+aAMPL
Odp: Aktualizacja oprogramowania = nawigacja - zawieszenie
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 25, 2010, 10:12:28 »
Jeżeli chodzi o soft, to w pierwszej kolejności musi pokazać się pomarańczowy pasek postępu, restart automatyczny i następnie niebieski paski postępu aktualizacji.
Pozdrawiam
Leszek

*

Offline luckynyc

  • **
  • 236
  • Sprzęt: Asus A696, Navroad NR560BF
Odp: Aktualizacja oprogramowania = nawigacja - zawieszenie
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 11, 2010, 23:40:56 »
Mam chyba pecha do tego urządzenia :(:(
próbowałem zaktualizować NR560BF i za każdym razem proces nie dochodzi do końca

robię wszystko dokładnie jak w opisie. Próbowałem zarówno z plikiem EraseAll.ini- jak i EraseAll.ini.
Aktualizacja systemu operacyjnego przebiega bez problemu - pomarańczowy pasek dochodzi do końca i najczęściej na tym koniec.