Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta

  • 22 Odpowiedzi
  • 29164 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline przempox

  • 9
  • Sprzęt: Modecom MX2 - Navigo 9i
Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« dnia: Luty 23, 2010, 22:16:14 »
Witam.
To mój pierwszy post na forum i niestety niezbyt miły.
Zakupiłem sobie jakiś czas temu nawigację NAVIGO z urzadzeniem AutoNavi 3000 w kazdym mozliwym miejscu (opakowanie, kartka z numerem licencji, jeszcze do niedawna na stronie www producenta zapewnienie o bezplatnej comiesięcznej aktualizacji - i...aktualizacje są płatne. Firma Navigo ma w ...... swoje własne zapewnienia. Wymieniłem z firmą Navigo kilka nic nie wnoszących maili, w koncu nawet przestali się podpisywac imiennie, a teraz już w ogóle nie odpowiadaja. Zarzuciłem im niezgodność towaru z umową kupna sprzedaży, ale to również mają w.....Kwota za aktualizacje moze nie jest powalająca, ale dla zasady nie odpuszczę im takiego olewania klientów. Jestem w trakcie formułowania pozwu do sadu i zgłoszenia zbiorowego naruszenia dobra konsumentów do Federacji Konsumentów - o wynikach poczynań będę informował na bieżąco.
Pozdrawiam

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2010, 22:18:30 »
zbiorowe naruszenie dobra klientów, czyli ile osób będzie pod tym podpisanych?
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline przempox

  • 9
  • Sprzęt: Modecom MX2 - Navigo 9i
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2010, 22:41:00 »
Mam nadzieję, że wszyscy, którzy w swojej naiwności kupili to oprogramowanie. Generalnie ten problem dotyczy wszyskich użytkowników oprogramowania do wersji 8i. Wersja 9i ma już zmienioną licencję i nie ma informacji o bezpłatnych aktualizacjach.

*

Dżeju

Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 24, 2010, 08:10:10 »
Szkoda nerw na to .... :evil: 
Kto to jeszcze kupuje i gdzie ? Aaaa już wiem, na bazarze pod stołem  :evil:

*

Offline stapaw

  • 36
  • Sprzęt: MotoG 4G /  i-mate Ultimate 9502
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 24, 2010, 11:21:32 »
Powodzenia i czekam na relację, tym bardziej, że bezpłatnością aktualizacji reklamowali się jako przewaga nad konkurencją. Federacja Konsumentów może jedynie pomóc w reprezentowaniu, więc może do nich lepiej przed pozwem.

*

Offline lui

  • *
  • 53
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SmartGPS 735
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 25, 2010, 17:34:00 »
Szkoda nerw na to .... :evil: 
Kto to jeszcze kupuje i gdzie ?
Ja kupuję aktualizacje i używam podczas jazdy ale mnie faktury potrzebne nie są  B)
BTW... Zrobić coś z tymi reklamami home.pl bo sie strona ledwo wczytuje. Ledwo te reklame wyłączyć można. W ogóle forum chodzi po zmianach jakoś wolniej ale ta reklama dobija najbardziej. Bardzo nachalna :S

*

Dżeju

Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 25, 2010, 17:45:35 »
Jakbym miał Navigo 3500, to też raczej bym kupował (pomimo czarnorynkowej sprzedaży), bo co innego by z tym robić ? Na szczęście mam wybór.

*

Offline przempox

  • 9
  • Sprzęt: Modecom MX2 - Navigo 9i
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 25, 2010, 18:34:23 »
Jakbym miał Navigo 3500, to też raczej bym kupował (pomimo czarnorynkowej sprzedaży), bo co innego by z tym robić ? Na szczęście mam wybór.

Można zrobić to samo co z każdą inną nawigacją - odblokowanie to jakieś 2 minuty - edycja 2 plików w notatniku, lub jedna minuta - edycja jednego pliku w notatniku - ale nie o to chodzi, chodzi o zasadę. Ja mam na opakowaniu napisane jak WÓŁ - COMIESIĘCZNE BEZPŁATNE AKTUALIZACJE i powiem szczerze, że głównie to skusiło mnie do zakupu tego urządzenia.

*

Dżeju

Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 26, 2010, 15:43:48 »
Jasne, że się da odblokować, ale nie po to chyba ktoś kupuje Navigo PNA, aby wgrywać tam inne mapy - są lepsze sprzęty w tej cenie i z lepszymi programami. Bodźcem zakupu była tu bezpłatna aktualizacja i chodzi o zasadę jak napisałeś.

*

Offline matmat

  • ***
  • 356
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 28, 2010, 08:39:01 »
Witam.
Jestem w trakcie formułowania pozwu do sadu i zgłoszenia zbiorowego naruszenia dobra konsumentów do Federacji Konsumentów - o wynikach poczynań będę informował na bieżąco.
Pozdrawiam

Szkoda czasu i pieniędzy, bo o ile pamiętam to jest jakiś regulamin z którego wynika, ze bezpłatne aktualizacje to czasowa promocja czy coś takiego.
Z przykrością muszę stwierdzić, iż w ostatnim czasie navigo całkowicie się pogubiło, niby była nadzieja jak wprowadzili navigo 9, ale już sam czasokres wprowadzania (od zapowiedzi) nie napawał optymizmem. Teraz to już chyba  tylko agonia.

*

Dżeju

Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 28, 2010, 09:51:29 »
Być może produkt Navigo9 będący "flagowym" produktem firmy: Navigo Sp. z o.o. - wydzielonej z PPWK S.A., poniesie los AutoPilota ? Cóż, sami są sobie winni, przy takim podejściu do Klienta i swojego produktu.

*

Offline matmat

  • ***
  • 356
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 16, 2010, 11:55:02 »
To już nie tylko kpina z bezpłatnych aktualizacji, ale kpina na całego, bo przez ostatni kwartał nie wydano żadnej aktualizacji, czyli płacąc za aktualizację za kwartał płacimy za nic !!! To jest biznes.

*

Offline TTT

  • 39
  • Sprzęt: HTC Touch HD, Iphone 3G
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 20, 2010, 10:16:32 »
Wszystkie aktualizacje, które pojawiły się na stronie mają tak ustalone daty żeby osoby, które wykupiły aktualizację mogły je pobrać, więc jeżeli wykupiłeś aktualizacje kwartalne miałeś dostęp do wersji 9.7 i 10.0.

*

Offline adamski73

  • 38
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: X 500
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 26, 2010, 15:38:01 »
Szkoda nerw na to .... :evil: 
Kto to jeszcze kupuje i gdzie ? Aaaa już wiem, na bazarze pod stołem  :evil:

Ja kupiłem na allegro za 15 zł i zarejestrowałem na stronce i miałem bezpłatną aktualizację do wersji 9.7 i map z 14.12.2009 .

*

Dżeju

Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 26, 2010, 16:10:31 »
Czyli jak pisałem, na bazarze  :evil: 

Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 23, 2010, 17:05:39 »
Ja też mam Navigo i kupiłem razem z telefonem Omnia. Aktualizacje miałem mieć za darmo i g.....  Jestem za " Przempoxem"

*

Offline przempox

  • 9
  • Sprzęt: Modecom MX2 - Navigo 9i
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 25, 2010, 22:47:14 »
Jest mi miło poinformować, że pojawiły się nowe fakty w moich bojach z NAVIGO, poniżej wklejam treść maila, który dzisiaj otrzymałem

cytat on

"W odpowiedzi na wiadomość przesłaną przez pana dnia 23.06.2010 pragniemy poinformować Pana, iż programy Navigo 2 oraz Navigo 8, które były instalowane na Pana urządzeniu, są już produktami zamkniętymi, nie są już rozwijane i wspierane przez naszą firmę. W tej chwili jedynym produktem supportowanym jest Navigo 9.

  Dbając jednak o dobre imię firmy pragniemy umożliwić Panu pobieranie darmowych aktualizacji Pana programu przez okres 2 lat od dnia dzisiejszego. Możliwość pobierania aktualizacji została przypisana do Pana licencji.

  W związku z zaistniałą sytuacją chcielibyśmy przeprosić za wszystkie utrudnienia i życzyć Panu jak najdłuższego korzystania z zakupionego urządzenia oraz z oprogramowania Navigo dostarczanego przez naszą firmę.

 

Pozdrawiam

Zespół Navigo

cytat off

Tytułem komentarza - coś się w NAVIGO zmienia i jak widać zmienia na lepsze, jest mi tym bardziej miło, ponieważ ich oprogramowanie naprawdę spełnia swoje zadanie, a w wielu przypadkach (np. dokładność map i prowadzenie pod drzwi) jest sporo przed konkurencją.

Pozdrawiam

Przemo Czaja

*

Offline Ian

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TT VIA 62, Samsung Mega, Garmin 2460 L
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 18, 2010, 11:25:07 »
To już nie tylko kpina z bezpłatnych aktualizacji, ale kpina na całego, bo przez ostatni kwartał nie wydano żadnej aktualizacji, czyli płacąc za aktualizację za kwartał płacimy za nic !!! To jest biznes.
Kolejny przykład oszustwa! Zapłaciłem w lipcu za kwartał aktualizacji ale od czerwca 2010 nie było żadnej aktualizacji a mamy koniec września! Za co zapłaciłem??

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 18, 2010, 13:50:25 »
zapłaciłeś za dostęp do aktualizacji...
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline Ian

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TT VIA 62, Samsung Mega, Garmin 2460 L
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 18, 2010, 20:12:40 »
zapłaciłeś za dostęp do aktualizacji...
...raczej za naukę, że trzeba sobie dać spokój z tą firmą.

*

Offline matmat

  • ***
  • 356
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 03, 2010, 09:21:32 »
zapłaciłeś za dostęp do aktualizacji...
...raczej za naukę, że trzeba sobie dać spokój z tą firmą.

No tak, tylko te aktualizacje powinny być inaczej jest to oszustwo, bo jeżeli ktoś sprzedaje dostęp do aktualizacji to jest to równoznaczne ze zobowiązaniem, że w danym okresie (tutaj 3 miesiące) taka aktualizacja będzie. Spokojnie można żądać zwrotu pieniędzy.

*

Offline tomsdb

  • ***
  • 349
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB Bold 9700
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 03, 2010, 19:05:29 »
Albo ... kupować dostęp do aktualizacji jak już się pojawią. Chyba, że jest ciągłość tak jak w Automapie, ale tam nowe wersje wychodzą raczej regularnie.
Lepiej nic nie robić, niż robić "nic".

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Bezpłatne aktualizacje - kpina z klienta
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 03, 2010, 19:27:06 »
nie ma ciągłości. Kupując aktualizację dostajesz ostatnią paczkę danych i ostatni release programu, nic więcej Cię nie obchodzi.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...