Skoro wrzucają już zajawkę i screena nowej wersji, to mógłby to być bardziej wyraźny obrazek.
Można ściągnąć wersję beta 4-ki i pooglądać wyraźne obrazki. Instaluje się obok wersji z której sie korzysta (o ile ktoś korzysta), tworzy się nowe tymczasowe konto (czyli każdy może sobie po nawigować do 19go za friko) i można testować.
Kilka rzeczy zostało istotnie poprawione, ale czy to istotnie "rewolucyjna wersja 4" wątpię. Zmieniono kolorystykę wyświetlania dróg i szczegółowiej widać kategorie dróg. Wyświetlanie jest chyba nieco płynniejsze. Początek trasy jest wyświetlany, jeszcze zanim ściągnie się komplet danych, to (+szybka transmisja G3 o ile możemy z niej skorzystać) istotnie powinno poprawić sytuację w razie konieczności przeliczenia trasy.
Niestety nadal wszystko dalej rozbija się o błędy na mapach. Z 4 pierwszych tras jakie sobie testowo wyznaczyłem 3 miały błędy.
Pierwszy błąd był akurat drobny. NE poprowadził trasę w jednym miejscu "zygzakiem" po uliczkach choć miał do dyspozycji drogę na wprost. NE 3 robił zygzak w tym miejscu jedną uliczkę wcześniej, NE 4 robi go ulice dalej czyli jakiś postęp jest :-). Jak to zgłosiłem do NE przy wersji 3 usiłowali mi wmówić że to skutek optymalizacji "nawigacji bez korków", jak udowodniłem że to nie to, to się już nie odezwali.
Drugi błąd to próba zmuszenia do skrętu w lewo w miejscu gdzie jest to zabronione, a trzeci poprowadzenie trasy przez zamknięte od dawna rondo i ulicę (to zapewne "nawigacja bez korków" bo istotnie na tych zamkniętych odcinkach korków nie ma, nie to co na innych ulicach w tej okolicy). Oba błędy w centrum Krakowa.
Po tym odechciało mi się na razie dalszego testowania...