A kto ma mieć czas w dniu powszednim do południa? Przecież po południu korki też są, tyle, że... większe.
Jak zabezpieczono się przed ułożeniem tras "pod NE"? Ja nie widzę takiej opcji w dyskusji na forum NE. Powinno być losowanie z kilkudziesięciu tras, które niezależni użytkownicy przyniosą ze sobą (rozpisane) w dniu testu. Trasy, spełniające jakieś ustalone warunki (min-max długość, ilość manewrów, etc.).
Jak zabezpieczono się przed popełnieniem tego błędu, który był mocno krytykowany w słynnym "wielkim teście"? Czyli, różnicy pomiędzy wydolnością poszczególnych samochodów biorących udział w teście oraz dynamiką/charakterem poszczególnych kierowców? Znów mamy mieć idealnie tę samą trasę, po której NE poprowadzi o 30% szybciej, niż inne nawigacje pod butem fajtłapy?
NaviExpert mówi, że nie chce w teście taksówkarzy, ani tras doskonale znanych osobom, które mają pokonywać trasę testową. Bo tu nigdy nie wygra. To, co chce udowodnić? Że poprowadzi szybciej, niż osoba kompletnie nie znająca drogi? To oczywiste. Taka osoba nie ruszy nawet z miejsca. Bo, niby w którą stronę, skoro nie wie, nie ma o tym pojęcia?
Jeden test został już solidnie zmanipulowany. Dziwisz się, że brak hurraentuzjazmu na zapowiedź kolejnego?