Ankieta

czy jestes zadowolony z androida

tak
 3 (60%)
raczej tak
 1 (20%)
moze byc
 0 (0%)
nie
 0 (0%)
absolutnie nie
 1 (20%)

Głosów w sumie: 5

Głosowanie skończone: Styczeń 19, 2011, 20:28:02

Autor Wątek: przesylanie danych za pomoca bluetooth  (Przeczytany 6756 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline janohawupe

  • Newbie
  • Wiadomości: 2
przesylanie danych za pomoca bluetooth
« : Styczeń 12, 2011, 18:28:06 »
witam ma takie pytanko jak przeslac cos przez bluetooth z motoroli flipout. Po wlaczeniu BT i checi wybrania opcji wylasnia piosenki nie pokazuje mi sie taka opcja jak wyslij przez BT. Chcialem zaznaczyc ze zdjecia moge wyslac bo jakos do tego doszedlem ale jak narazie nie ogarniam dostatecznie dobrze tych opcji czy musze jeszcze cos wlaczyc oprocz BT? . Wiec prosze o pomoc krok po kroku co mam uczynic aby rozwiazac moj problem :)
z gory dziekuje :)
pozdrawiam

« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2011, 20:25:34 wysłana przez janohawupe »

PDAclub.pl

przesylanie danych za pomoca bluetooth
« : Styczeń 12, 2011, 18:28:06 »
R E K L A M A:


Offline marcinl

  • DWBKH
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 24436
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
  • VIP Level: 735
Odp: PRZESYLANIE DANYCH PRZEZ BLUETOOTH
« Odpowiedź #1 : Styczeń 12, 2011, 18:38:20 »
netykieta, regulamin - popraw temat!


Offline janohawupe

  • Newbie
  • Wiadomości: 2
Odp: PRZESYLANIE DANYCH PRZEZ BLUETOOTH
« Odpowiedź #2 : Styczeń 12, 2011, 20:23:19 »
przepraszam za gafe postaram sie nie popelnic takiego samego bledu:)