a nie sądzisz, że opcja taka mogłaby rozpraszać uwagę i "ściągać" wzrok na pilota, co nie jest do końca bezpieczne dla prowadzenia samochodu.
dokladnie, juz widze jak kierowca czeka na zmiane okienka, ktore akurat wyswietla nie to co trzeba
argument autora o przeszkadzaniu nawigacji jest niesluszny, w czasie jazdy, jezeli juz musze zerknac na ekran, nie skupiam sie na nim na kilka sekund. Dla mnie podstawowa idea nawigacji powinna byc funkcjonalnosc W CZASIE JAZDY, a nie przeszkadzanie np. przez nadmiar informacji na ekranie, czy niezbyt dobrze przemyslany interfejs, wyglad mapy
to za czym optuje sie na forum od pewnego czasu, to pojscie w strone klasycznego komputera. Owszem, super sprawa, ale na postoju. W czasie jazdy AM powinna wygladac inaczej. W zasadzie spokojnie mozna implementowac taka funkcjonalnosc - planuje i bawie sie na postoju, w trakcie jazdy prostota i funlcjonalnosc. Majac sygnal o predkosci poruszania, bez problemu mozna to zrobic. Dla przykladu, w komputerze mojego auta mam multum funkcji, ale tylko mala ich czesc jest dostepna w czasie jazdy. Moze to zlosliwe, ze jadac na trasie nie moge czegos przestawic, ale akurat taka funkcjonalnosc pomaga zachowac bezpieczenstwo