Po pierwsze, trzeba pozwolić AM na używanie obrazów użytkownika za pomocą zmiany ustawienia: 
AllowUserImages=0 na AllowUserImages=1
Wpis znajduje się w pliku am.settings (ten wiersz jest prawie na samym końcu pliku).
UWAGA!
Po włączeniu opcji czytania własnych grafik odświeżanie ekranu może działać nieco wolniej
(ale nie musi - zależy to od sprzętu, karty pamięci, itp.)
Po drugie, trzeba przygotować plik, bądź pliki bitmap z własną grafiką, 
nadać im odpowiednie nazwy i umieścić w odpowiednim katalogu programu,
tworząc drzewo katalogów o następującej strukturze:
Automapa EU\day\Images\...
oraz opcjonalnie, gdy chcemy mieć inną grafikę dla skórek nocnych:
Automapa EU\night\Images\...
W razie braku pliku w 'gałęzi nocnej' używany będzie plik z 'gałęzi dziennej'
a gdy i 'gałąź dzienna' nie będzie zawierać pliku, program użyje grafiki wbudowanej.
Przykładowo ikonę punktów ulubionych należy nazwać Other.bmp  <-- chorągiewki  lub Car.bmp  <-- samochodzik
i umieść w katalogu: Automapa EU\day\Images\Favorites\Other.bmp
reszta i dokładniej jest tutaj : 
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=95811.0  w pierwszym poscie
Aha a samochodzik to ikonka Car.bmp ale jej się nie da wywalić jedynie zrobić bmp z 1 pikselem ??