Pomoc z Mio s555

  • 3 Odpowiedzi
  • 4627 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline bossdoe

  • 44
  • Sprzęt: n8, Galaxy SII
Pomoc z Mio s555
« dnia: Czerwiec 16, 2011, 09:00:57 »
Witam
Właśnie dostałem nowe mio s555 i mam 2 problemy
Pierwszy jak ustawić w nim poprawną  godzinę bo jest błędnie wyświetlania a w menu nie ma ustawień tylko można zmieniać strefy czasowe
no i drugi problem zależy mi na jakimś programie który daje możliwość odpalenia AM i TT szukałem  po forum ale zależy mi na programie najlepiej wgrywanym na kartę SD ale żeby najmniej obciążał system bo miałem kiedyś w innym modelu  mio miopocet i okropnie obciążał system fajnie jakby miał jeszcze możliwość ustawień data podświetlenie itp ale nie koniecznie
z góry dzięki za pomoc  :)

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: Pomoc z Mio s555
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 16, 2011, 09:12:59 »
Mio nie bardzo nadają się do takiego "użytkowania". Po odblokowaniu albo tracą wiele na funkcjonalności (regulacja podświetlenia itp). W Spirit'ach jest już trochę lepiej w tym temacie - możesz wykorzystać najprostszą metodę "startowania" czyli umieścić interesujący Cię plik w Storage Card\Navigation\Navigation.exe, który to jest automatycznie uruchamiany przez Mio Spirit. Czyli instalujesz AutoMapę, zaznaczasz rejestrację do karty (najlepiej) i dorzucasz np. starter dla Blow (mobilenavigator.exe). Następnie tworzysz folder jak podałem i tam wrzucasz starter pod nową nazwą (navigation.exe).
Na części nawigacji Spirit może być uruchamiany inny plik - Storage Card\default\auto.exe , ale zasada ta sama. W sieci dostępne są różne gotowe panele na Spirit - możesz je też wykorzystać. TomTomem się nie zajmujemy - jak chciałeś używać tego programu, trzeba sobie było kupić dedykowaną nawigację TT - nie istnieje oficjalna wersja na Win CE, a piracenia NIE POPIERAMY.

*

Offline bossdoe

  • 44
  • Sprzęt: n8, Galaxy SII
Odp: Pomoc z Mio s555
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 16, 2011, 17:22:26 »
Witam
Dzięki za odpowiedż mam oryginalną AM przypisaną do karty pamięci zrobię jak poradziłeś (kiedyś znajomy zrobił tak w mio 720 w pamięci urządzenia podmienił plik  startowy programu na AM i się uwalił sprzęt ( zero komunikacji z komputerem a AM wywaliła błąd) ale spróbuje zrobić  na SD  powinno być bezpiecznie ;) .   Jednak  doszedł nowy problem wszystko działa oprócz połączenia z telefonem Nokia n8 znajduje telefon i łączy się z nim( w oryginalnym oprogramowaniu mio) po połączeniu niby pokazuje dostępne opcje  głośnomówiący i połączenie danych połączenia danych nie można ustanowić wywala a jak klikam głośnomówiący to nawi cały czas klepsydra i nic więcej ? co może być przyczyna ? :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2011, 17:26:16 wysłana przez bossdoe »

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: Pomoc z Mio s555
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 16, 2011, 18:03:50 »
Z nowymi telefonami to już niestety tak jest - jedne pozwalają tylko i wyłącznie na połączenia w trybie głośnomówiącym, inne nie potrafią wysyłać książki adresowej do nawigacji, a jeszcze inne nie posiadają profilu DUN do łączenia z internetem. Nie znam akurat tej Nokii, ale z bardzo wieloma N'kami są problemy.