Autor Wątek: jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177  (Przeczytany 24220 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline step by step

  • Newbie
  • Wiadomości: 1
jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« : Czerwiec 24, 2008, 03:52:08 »
Ja zrobić hard reset w tym urządzonku,albo czy istnieje jakaś możliwość zaincjowania współpracy na usb z wyżej wymienionym urządzonkiem.
Skasowany został plik odpowiedzialny za incjacje mapy mio map i teraz gps pokazuje tylko plansze tytuową mio explore more i nic więcej nie wykrywa również połączenia rzez usb po podłączeniu kabelka


PDAclub.pl

jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« : Czerwiec 24, 2008, 03:52:08 »
R E K L A M A:


Offline skowal

  • Newbie
  • Wiadomości: 16
Odp: jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« Odpowiedź #1 : Czerwiec 28, 2008, 14:26:33 »
Witam,

mam ten sam problem tylko ze ja zmienilem zawartosc tego pliku, ktory Ty pewnie usunales (paths.xml)

to jest moj post http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=101396.msg689182#msg689182

ja tylko moge zyczyc powodzenia. Siedzialem prawie do 4 nad ranem szukajac informacji jak przywrocic go do oryginalnosci i nic.
Ale mam mala nadzieje ze ktos z tym problemem sie uporal i podzieli sie informacja.

pozdr.
SKowal


Offline rosa1212

  • Newbie
  • Wiadomości: 1
Odp: jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« Odpowiedź #2 : Wrzesień 03, 2008, 12:31:43 »
witam wszystkich
zabralem sie za mojego mio 200 i nie zrobilem kopii systemu, zrobilem format i teraz kicha, nie wiem jak go naprawic,czy ktos pomoze?? :(


Offline Dastin4

  • Newbie
  • Wiadomości: 17
Odp: jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« Odpowiedź #3 : Wrzesień 04, 2008, 12:02:56 »
Ja miałem chyba podobny problem z mio moov 360. Najpierw załadowałem application launcher do uruchamiania kilku map. Dwa dni próbowałem zainstalować atuo mape i kupa (chociaz "wszystkim" się udaje) Wkurzyłem się sformatowałem karte SD i chiałem wywali lauchera. Zostawiłem na mio tylko te pliki które były na początku (tak mi się przynajmniej wydawało). Odpiołem od kompa, zresetowałem i zaczyna lecieć ekran startowy mio, po czym pokazuje się okno połączenia  zkomputerem i klapa na tym koniec - nic się nie uruchamia. Włączyłem więc mio desktop i probuje zainstalować mapke orginalną z płytki i znowu klapa nie może znaleźć jakiejś ściezki, chociaż widzi i mio i mape na płytce. Ja nie zmieniałem żadnego pliku jak skowal i też nie mógł sie uruchomić. Wrzuciłem wieć z powrotem launchera i narazie jade z dodatkowym ekranem, ale mam i tak problem bo nie moge zainstalować automapy (przy próbie połączenia activsynciem pokazuje że połączenie usb jest gotowe, ale komp nie może znaleźc urządzenia) o którą mi chodziło, a na dodatek nie moge wrócić do miomap2008. Pewnie jak poczytam to coś znajde ale narazie klapa.


Offline Limak74

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 135
Odp: jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« Odpowiedź #4 : Wrzesień 04, 2008, 22:59:30 »
Wrzuciłem wieć z powrotem launchera i narazie jade z dodatkowym ekranem, ale mam i tak problem bo nie moge zainstalować automapy (przy próbie połączenia activsynciem pokazuje że połączenie usb jest gotowe, ale komp nie może znaleźc urządzenia) o którą mi chodziło, a na dodatek nie moge wrócić do miomap2008. Pewnie jak poczytam to coś znajde ale narazie klapa.


1) AM instaluje sie na karcie FAQ strona automay punkt 20 (jesli masz original)
2) na DVD dolaczonym do Mio jest katalog z pelnym zrzutem wszystkich plikow (wlaczajac plik path.xml i mapy)
3) podlaczajac mio przez USB nawet jak wywalisz wszystkie pliki to powinienes byc w stanie przywrocic system bo podmontowuje sie tylko Flash Disk wiec ROM z systemem jest nietkniety (po prostu przekopiuj w/w pliki na Mio)
4) dobrze jest zrobic backup przed kazda ingerencja ;) ale teraz to juz pewnie wiesz
Pozdrawiam

ApplicationLauncher Ostatnia wersja i opis instalacji: http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=102477.msg713142#msg713142  (Pazdziernik 3, 2008)

Offline dawidek15

  • Newbie
  • Wiadomości: 1
Odp: jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« Odpowiedź #5 : Kwiecień 25, 2009, 15:27:57 »
hejka mam problem z nawigacją mio n177 to znaczy jak naprzykład chce wyjść z takiego jakby "mojego komputera" to wyskakuje komunikat "do you want to delete the 1 selected files/dirs? my documens" i jest podspodem yes i no nie reaguje ani jak nacisne na yes i na no czy jest to powarzna sprawa jeżeli tak to co zrobić


Offline piosylant

  • Newbie
  • Wiadomości: 1
Odp: jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« Odpowiedź #6 : Marzec 05, 2015, 22:58:24 »

3) podlaczajac mio przez USB nawet jak wywalisz wszystkie pliki to powinienes byc w stanie przywrocic system bo podmontowuje sie tylko Flash Disk wiec ROM z systemem jest nietkniety (po prostu przekopiuj w/w pliki na Mio)



Bzdura, bo po usunięciu plików MIO pokazuje się jako stacja dysków bez dysku. :P

« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2015, 23:01:18 wysłana przez piosylant »

Offline malylysy

  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 2633
  • Sprzęt: Xiaomi mi 6 128 GB
Odp: jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« Odpowiedź #7 : Marzec 05, 2015, 23:59:37 »
piosylant, jak dobrze, że to napisałeś. Ja od 2008 roku szperam i szperam i nie mogę sobie poradzić. Dzięki za post!

If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans.

Offline lola

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1236
  • Sprzęt: S5, Axim x51v, E60
Odp: jak zrobić hard reset w mio moov 200,Mitac Model No N177
« Odpowiedź #8 : Marzec 06, 2015, 11:01:00 »
piosylant, jak dobrze, że to napisałeś. Ja od 2008 roku szperam i szperam i nie mogę sobie poradzić. Dzięki za post!

I patrz, aby pomóc specjalnie się zarejestrował ;).


Pozdrawiam,
Ł.O.