POMOCY!!!

  • 3 Odpowiedzi
  • 538 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POMOCY!!!
« dnia: Maj 29, 2006, 19:55:59 »
Witam na forum, jestem poczatkujacym uzytkownikiem mio 168 po wgraniu na pc activesync nie mozna nawiazac połaczenia pomiedzy mio a pc czy gdzies potrzebne sa jakies ustawienia ? mio nie widzi pc a pc nie widzi mio, o co tu chodzi.
Prosze niech odezwie sie ktos madry i pomoze :)

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
POMOCY!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 29, 2006, 20:51:12 »
problemy z AS były poruszane wielokrotnie na łamach forum, co najmniej raz dziennie jest zakładany nowy wątek (BTW może pomyśleć nad przyklejeniem jakiegoś AS'owego tutoriala)
1. usuń i zainstaluj na nowo nową wersję AS
2. sprawdź ustawienia firewalla i antywirusa
3. soft reset czasem też pomaga
4. PPC podłączaj dopiero po zainstalowaniu AS

POMOCY!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 29, 2006, 22:17:38 »
Przeczytałam prawdopodobnie  wszystko na ten temat na forum i nic do mojej sytuacji nie pasuje/chyba/ a te wszystkie kroki ktore mi podałes to juz robiłam i dalej NIC

*

Offline Ar2ro

  • **
  • 121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio 168, MioMap3.2, MapaMap3.x
POMOCY!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 29, 2006, 23:13:38 »
EEwo, cudów nie ma, jeśli sprzęt sprawny, to musi chodzić.
Jaki masz system operacyjny? Czy do portu USB, do którego się włączyłaś z MIO włączałaś wcześniej coś co działało (czy ten port jest sprawny)?
Co się dzieje, gdy połączysz kablem USB Mio z PC, włączysz Mio i wybierzesz z menu Acive Sync'a na PC "Get connected" ("Połącz" chyba w polskiej wersji...)?
I jeszcze - czy używasz oryginalnego kabla USB, czy jakiegoś innego?