no tego się obawiałem. i wydaje mi się ( z doświadczenia mojego i wielu znajomych i kolegów po fachu) że problem jest z D-LINK'iem jako firmą - nikt jeszcze z moich znajomych nie kupił tego sprzętu bezkarnie.
Zawsze na jakimś etapie ten sprzęt się nie sprawdza, a to zrywa połączenia, a to nie nawiązuje ich w trybie G, tylko w trybie B (tylko 11 mb/s), a to zrywa połączenia z neostradą (w przypadku modeli z wbudowanym modemem ADSL) i tak można wymieniać bez końca. W każdym z napotkanych problemów - wywalenie sprzętu firmy D-Link i wymany na jakikolwiek inny (najczęściej linksys, ale nie tylko - nie chce tu reklamować żadnej) rozwiązywało problem DEFINITYWNIE.
Nie chce mówić że to akurat Twój problem ale ja tej firmie nie zaufam już nigdy i za nic... oni sa jak TESCO - dużo, tanio... ale czy dobrze?