mio 560 problem laika !!!

  • 3 Odpowiedzi
  • 1181 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mio 560 problem laika !!!
« dnia: Grudzień 07, 2007, 20:32:56 »
witam
mam pytanko jestem nowym użytkownikiem MIO 560 jest to mój  pierwszy palmtop  mam w nim kartę 4 gb + urządzenie ma 2 gb  i jak coś chce przesłać poprzez  BLUETOOTH   to mnie sie nie pyta gdzie mam zapisać plik tylko zapisuje automatycznie na urządzenie  :( :( :(  a tam mam mało miejsca i lipa a    nie pyta czy ma zapisać na flesh lub  dysk sd  proszę o pomoc
p.s. proszę o wyrozumialasc jestem LAIK w tych sprawach   

*

Offline misiekwaw

  • 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: mio 560 problem laika !!!
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 08, 2007, 15:35:00 »
witam
mam pytanko jestem nowym użytkownikiem MIO 560 jest to mój  pierwszy palmtop  mam w nim kartę 4 gb + urządzenie ma 2 gb  i jak coś chce przesłać poprzez  BLUETOOTH   to mnie sie nie pyta gdzie mam zapisać plik tylko zapisuje automatycznie na urządzenie  :( :( :(  a tam mam mało miejsca i lipa a    nie pyta czy ma zapisać na flesh lub  dysk sd  proszę o pomoc
p.s. proszę o wyrozumialasc jestem LAIK w tych sprawach   

w obu palmtopach które mam/miałem - czyli MioA201 i ETEN M700 miejsce zapisywania plików otrzymanych przez BLUETOOTH wybierało się w konfiguracji BLUETOOTH

pozdro

*

Offline mio560

  • *
  • 70
  • Płeć: Kobieta
  • Sprzęt: MIO P560
Odp: mio 560 problem laika !!!
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 08, 2007, 15:43:22 »
witam
mam pytanko jestem nowym użytkownikiem MIO 560 jest to mój  pierwszy palmtop  mam w nim kartę 4 gb + urządzenie ma 2 gb  i jak coś chce przesłać poprzez  BLUETOOTH   to mnie sie nie pyta gdzie mam zapisać plik tylko zapisuje automatycznie na urządzenie  :( :( :(  a tam mam mało miejsca i lipa a    nie pyta czy ma zapisać na flesh lub  dysk sd  proszę o pomoc
p.s. proszę o wyrozumialasc jestem LAIK w tych sprawach