Serwisy - Nic nie robią

  • 7 Odpowiedzi
  • 1658 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwisy - Nic nie robią
« dnia: Wrzesień 08, 2010, 17:45:19 »
Wysłałem swoja motorolę 18 sierpnia do serwisu, ponieważ miałem dwa martwe piksele, jak wcześniej sie dowiedziałem od kobiety z  salonu GW to obejmuje. czekałem, czekałem i sie doczekałem, po około 3 tygodniach przyszła komórka, dokladnie dzisiaj.
I pisze, wykonano testy radiowe, funkcjonalne i..... usterki nie znaleziono... nosz k......
ja nie wiem czy to tak trudno zobaczyć te 2 piksele, żeby jakieś testy robić.
czekałem prawie miesiąc i nic to nie dało.
teraz pytanie czy jest sens wysyłania komórki do innego serwisu, ta komórkę oddałem do salonu w Myślenicach (koło Krakowa) wysłano ja do Bydgoszczy,.
Dzięki z góry za odpowiedź.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Serwisy - Nic nie robią
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 08, 2010, 18:04:04 »
Bydgoszcz to główny serwis
napisz do nich maila lub zadzwoń i opisz sprawę

*

Offline wobo

  • ***
  • 387
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MOTOROLA ATRIX 4G AT&T
Odp: Serwisy - Nic nie robią
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 08, 2010, 23:02:57 »
Serwisy zwykle działają na akord i mało tam jest prawdziwych fachowców. W przypadku trudnych, czasowych lub nie oczywistych usterek robią test na testerze, wgrywają czysty soft i odsyłają do klienta. Wiem bo sami kiedyś pracowałem w głównym serwisie ericssona na Polskę. W całej grupie 9 osobowej serwisantów było tylko 3 elektroników, reszta jak w markecie... Najbliższy branży był zegarmistrz :)  No ale wymianę obudów, klapek, anten i baterii nie trudno opanować ;)

Moja motka była w serwisie na resety, czekałem 3 tygodnie, po czym odebrałem z adnotacją zmiana oprogramowania i test ok. A problemem była karta sim starego typu, więc gdybym sam na to nie wpadł, to do dzisiaj bujał bym się z resetami...

*

Offline swistak87

  • ***
  • 345
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone
Odp: Serwisy - Nic nie robią
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 09, 2010, 10:05:50 »
Moja motka była w serwisie na resety, czekałem 3 tygodnie, po czym odebrałem z adnotacją zmiana oprogramowania i test ok. A problemem była karta sim starego typu, więc gdybym sam na to nie wpadł, to do dzisiaj bujał bym się z resetami...
Domyślam się, że oddawałeś telefon bez karty SIM, więc w sumie też bym pewnie nie wpadł na to, że problemem może być karta.
Pozdrawiam,
Świstak

*

Offline wobo

  • ***
  • 387
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MOTOROLA ATRIX 4G AT&T
Odp: Serwisy - Nic nie robią
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 09, 2010, 10:52:24 »
Zgadza się, ale aby wykryć taką usterkę trzeba by poużywać urządzenie przez minimum 1 dobę. Sprzęt restartował się co 12-40 godzin... Serwis powinien chociaż taką ewentualność sygnalizować użytkownikowi, że należało by zaopatrzyć się w najnowszą wersję karty SIM.

Odp: Serwisy - Nic nie robią
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 09, 2010, 11:45:43 »
wysłałem maila, a potem za namowa prozomawiałem z kobieta z playa o niezgodnosci towaru z umową, ma zapytac kierownika czy cos, czekam zobaczymy co bedzie.

Połączone: Wrzesień 10, 2010, 13:02:46
otrzymałem widaomosc z serwisu co na maila wysłałem

Witam.

Proszę o wysłanie tego tel. ponownie do serwisu na moje nazwisko.

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2010, 13:02:46 wysłana przez czapel1988 »

*

Offline zvierzak

  • **
  • 166
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD, Motorola Milestone
Odp: Serwisy - Nic nie robią
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 15, 2010, 15:30:12 »
Mógłby ktoś rzucić numerem telefonu do serwisu?

*

Offline wobo

  • ***
  • 387
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MOTOROLA ATRIX 4G AT&T
Odp: Serwisy - Nic nie robią
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 15, 2010, 19:26:40 »