Aktualizacja systemowa - błąd

  • 7 Odpowiedzi
  • 3045 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline vesti

  • 28
Aktualizacja systemowa - błąd
« dnia: Lipiec 26, 2010, 19:34:27 »
Witam,

Szanowni @ all , mam problem z sprawdzeniem aktualizacji systemowej

Ustawienia, informacje o telefonie, aktualizacje systemowe..  odp: Urządzenie nie może połączyć się z serwerem!
Może ktoś wie dlaczego ?
Mam 2 identyczne motki w Play i jedna z nich właśnie tak bezszczelnie się zachowuję..

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Aktualizacja systemowa - błąd
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 26, 2010, 20:49:13 »
Nie przejmuj się, to normalne. Występuje jako random encounter...
Nie masz co się przejmować, na obecną chwilę i tak nie zadziała...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline vesti

  • 28
Odp: Aktualizacja systemowa - błąd
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 27, 2010, 16:56:21 »
Beju coś więcej ?
Czy jakoś jestem w stanie się z tym wygrać ?

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Aktualizacja systemowa - błąd
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 27, 2010, 17:02:25 »
Co mam Ci powiedzieć?

Jak chcesz coś zmieniać to użyj poradników przyklejonych w tym dziale :)
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline vesti

  • 28
Odp: Aktualizacja systemowa - błąd
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 27, 2010, 18:41:18 »
Oki dzięki poszukam..
Dla mnie nie jest normalne że dwa identyczne telefony zachowują się całkowicie odmiennie w tej samej sieci :)



Połączone: Lipiec 27, 2010, 21:42:58
Beju jednak po proszę o pomoc...
Nie znalazłem odpowiedniej odpowiedzi forumowej na moje pytanie dlaczego mam taki problem i jak sobie z nim poradzić.
Czy tak już musi być, jeżeli tak to dlaczego ? ( w kontekście problemu )
Czy muszę reklamować urządzenie?
Czy mogę pomóc sam sobie za pośrednictwem waszej wiedzy ?
( mam nadzieje że dobrze szukałem, przejrzałem całe forum milestone )

Po aktualizacji Motki poprzez USB problem nadal istnieje...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2010, 21:42:58 wysłana przez vesti »

*

Offline Scarface828

  • **
  • 239
  • Sprzęt: Milestone, Wildfire, HD2
Odp: Aktualizacja systemowa - błąd
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 27, 2010, 23:31:32 »
Vesti - jak dla mnie, nie obraz sie :) , sam robisz sobie problem przejmujac sie czyms co zupelnie nie ma znaczenia. To jest czesty blad, ktory w zaden sposob nie wplywa na dzialanie Motki i nie wiem, czy na takiej podstawie ktokolwiek przyjmie to do reklamacji, ewentaulnie wezma, zrobia wipe i odesla.

Dlatego sam spróbuj zrobic wipe - moze to cos da, ewentualnie zrob roota i wgraj najnowszy kernel np z MotoFrenzy

*

Offline swistak87

  • ***
  • 345
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone
Odp: Aktualizacja systemowa - błąd
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 28, 2010, 12:15:34 »
U mnie nie działało przez jakiś miesiąc, potem zaczęło, i tak mam to gdzieś, wgrałem update przez MSU, bo na OTA bym się do dziś nie doczekał.
Pozdrawiam,
Świstak

*

Offline vesti

  • 28
Odp: Aktualizacja systemowa - błąd
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 28, 2010, 13:44:02 »
Vesti - jak dla mnie, nie obraz sie :) , sam robisz sobie problem przejmujac sie czyms co zupelnie nie ma znaczenia. To jest czesty blad, ktory w zaden sposob nie wplywa na dzialanie Motki i nie wiem, czy na takiej podstawie ktokolwiek przyjmie to do reklamacji, ewentaulnie wezma, zrobia wipe i odesla.

Dlatego sam spróbuj zrobic wipe - moze to cos da, ewentualnie zrob roota i wgraj najnowszy kernel np z MotoFrenzy

Nie obrażam się..
Po prostu mam 2, z firmy będzie 3..
Chciałem jeden sprzedać i właśnie osoba kupując złapała ten błąd.
Ale jednak pozostanie w rodzinie.

Dzieki za pomoc Panowie.