Kopia mojego listu wyslanego do p. dyr. Bartnickiej z Imagisu.
Szanowna Pani,
pisze ten list zbulwersowany sposobem tarktowania klientow, ktorzy zakupili wiele miesiecy temu produkt firmy Imagis pod nazwa Mapa Map.
Jestem jednym z pierwszych klientow, ktorzy zakupili i zaczeli uzywac produktu. Najpierw w wersji 1.0, pozniej 2.0, 2.5 i wreszcie ostatnio 3 beta oraz 3.04.
Choroby wieku dzieciecego narazily na szwank dobre imie Imagisu. Wersje poczatkowe byly pelne bledow. Moi koledzy i ja zglaszalismy zastrzezenia, uwagi do produktu. Czesto bez slowa podzieki ze strony Imagisa. Klopoty z TopSellerem i ich nonszalanckim podejsciem do klienta tez nie przyczynily sie do popularnosci produktu.
Jako tako - choc nadal niedopracowany - produkt zaczal funkcjonowac w wersji 2.5. W maju pojawila sie zapowiedz nowej wersji 3.0. Miala sie ukazac przed wakacjami.
Na stronie firmy Imagis zostala zlozona publiczna obietnica, ze wszyscy uzytkownicy starej wersji otrzymaja nowa wersje bezplatnie. Doskonale- pomyslalo grono uzytkownikow , juz zmeczonych bledami aplikacji i starymi mapami.Minal maj, czerwiec, lipiec, sierpien. Nowej wersji nie bylo.
Szkoda, gdyz wiele osob liczylo na okazje do przetestowania nowej wersji podczas letnich wyjazdow.
Pozniej pojawila sie informacja, ze juz wkrotce, tuz tuz.. nowa wersja. W listopadzie wreszcie pojawila sie wersja testowa. i zapowiedz - na stronie Imagisu - ze wszyscy otrzymaja informacje mailem i nowa wersje bezplatnie.
Grono uzytkownikow ucieszylo sie, ale przedwczesnie. Nowa wersja aplikacji -owszem. Lecz nowe mapy - tylko platne.
Zawiedzeni produktem poczuli sie jeszcze bardziej zawiedzeni. Tym bardziej, ze wersja 3.0 powtarza wiele bledow sygnalizowanych przez uczestnikow bezposrednio do Imagisa oraz np. na forum PDA Club.
Do starannej i uwaznej lektury watkow poswieconych produktowi Mapa Map na tymze chocby forum goraco zachecam Pania i zespol.
Przekonacie sie Panstwo, jak zle jest postrzegany produkt, jak fatalnie jest oceniana firma i jak bardzo zawiedzeni i rozczarowani sa uzytkownicy. Moze sledzicie Panstwo to forum i mimo wszystko nic sobie nie robicie z toczacej sie tam dyskusji? wielka szkoda.
Moze Pastwu nie zalezy na klientach - zarowno starych, jak i nowych? Moze nie znacie Panstwo zasady, ze jeden zadowolony klient powie jednej- dwom osobom . Ale jeden NIEZADOWOLONY powie o swym zawodzie dziesieciu innym. Podstawowe zasady marketingu i handlu. Nie dbajac o swych klientow psujecie sobie opinie i rynek.
Mysle, ze swa polityka chowania glowy w piasek i lekcewazenia klientow strzelacie sobie w noge. Wcale mi firmy Imagis z tego powodu nie zal. Nie jestescie jedyni, macie konkurentow i na pewno wielu uzytkownikow bedzie odradzalo swym znajomym kupno produktu MapaMap.
Resumujac. jestem bardzo niezadowlony z jakosci produktu . I jestem rowniez bardzo niezadowolony, ze po zawodzie z niedotrzymywaneim obietnic - publicznych wszakze - nie chcecie Panstwo poprawic swego "badwill" poprzez udostepnienie nieduzej w koncu grupie uzytkownikow nowych wersji map, kazac sobie za nie placic.
Bylby mi milo - i moim kolegom z PDA Club oraz innym uzytkownikom produktu - gdybyscie Panstwo jednak udostepnili nowe mapy gratis.
Jesli jednak dalej bedziecie Panstwo traktowali nas jak dotychczas, prosze sie nie dziwic, ze "badwill" zamieni sie w "BADWILL". Samoistnie, gdyz zbyt wielu jest rozczarowanych produktem.
Zachecam do lektury watkow poswieconych MapaMap na PDA Club forum:
http://www.pdaclub.pl/forum/viewforum.php?f=80&sid=faf47580c142f7984fc6dfb6e6321fa5.
Pozwole sobie zamiescic kopie tego listu w jednym z watkow. Gdyz list ten jest wyrazem frustracji uzytkownika - i uzytkownikow - wczesniejszych wersji MapyMap. I frustracji, ze nadal mam produkt tylko w polowie pelny.
Mam nadzieje, ze nie pozostawi Pani listu bez odpowiedzi i bez reakcji.
Pozdrawiam
Justyn Depo