PDAclub.pl

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M800/M810 => Wątek zaczęty przez: pawelinhio w Lipiec 28, 2010, 10:06:09

Tytuł: Problem z ActiveSync!!!
Wiadomość wysłana przez: pawelinhio w Lipiec 28, 2010, 10:06:09
Mam problem z ActiveSync...gdy podłączam etena to łączy się, synchronizuje i...pisze że nie podłączony...próbowałem resetować kompa i etena ale to nic nie dało....
Tytuł: Odp: Problem z ActiveSync!!!
Wiadomość wysłana przez: ravros w Lipiec 28, 2010, 17:52:34
Na to ma wpływ wiele czynników. Sprawdź firewalle, antywirusy. Czy kabel łączy prawidłowo. Rozumiem, że nawiązuje na chwilę połączenie i później je zrywa całkowicie?
Tytuł: Odp: Problem z ActiveSync!!!
Wiadomość wysłana przez: pawelinhio w Lipiec 30, 2010, 08:47:04
Na to ma wpływ wiele czynników. Sprawdź firewalle, antywirusy.

Firewall wyłączyłem i antyvirusa też ale nic nie dało.

Rozumiem, że nawiązuje na chwilę połączenie i później je zrywa całkowicie?

Dokładnie tak
Tytuł: Odp: Problem z ActiveSync!!!
Wiadomość wysłana przez: Reszort w Wrzesień 07, 2010, 22:33:48
Mam problem z ActiveSync...gdy podłączam etena to łączy się, synchronizuje i...pisze że nie podłączony...próbowałem resetować kompa i etena ale to nic nie dało....


Jezeli masz zainstalowany SPB MENU to z folderu Windows/Autostart/ usun skrot do tego programu i soft reset. Poza tym w: Ustawienia -> Polaczenia -> USB do komputera PC, zaznacz: "Wlacz zaawansowane funkcje sieci"