Jak ulepszyć Etena M800??

  • 11 Odpowiedzi
  • 5372 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Araskam

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 --> Nexus ICS-CM9-HWA_V2.1
Jak ulepszyć Etena M800??
« dnia: Luty 21, 2008, 13:57:49 »
Witam. Od tygodnia posiadam Etena M800. Z początku dość wolno chodził, ale przeglądając forum zrobiłem parę rzeczy.

1. Ustawiłem File system cache na 2 MB (korzystając z SKTools->Tune Up) co zaowocowało dużym wzrostem wydajności. Ale czy nie za dużo, może wystarczy 1MB?? Obecnie pamięć przydzielona na czcionkę wynosi 9MB, czy można obniżyć granicę i do ilu?  Może ktoś bardziej obeznany da mi radę? Ja jestem w sumie początkującym użytkownikiem - przesiadłem się z Nokii E50.
2. Nagrałem programik Oxsios memory - bardzo fajnie działa funkcja CloseAps - uwalnia sporo pamięci. A aplikacją z SKTools FreeUP RAM do tego uwalniam jeszcze trochę RAMu (według mnie lepiej działa niż Oxiosa Hibernate)
3. Dużo czytałem na temat Page Pool i co robi ze sprzętem - expres :). Niestety o ile dobrze zrozumiałem nie mogę ustawić samego PP bez wgrywania nowego ROMu? A nie ma do tego modelu jeszcze poprawek. Mocno nad tym ubolewam. Chyba że ktoś z kolegów zna na to sposób.

Znalazłem post:

Tak naprawde to wcale nie trzeba odinstalowywac wszystkich aplikacji od Etena, wystarczy wyrzucic je ze startup, zeby nie uruchamialy sie podczas startu systemu i nie dzialaly w tle. W ten sposob, bez zmiany PP mialem na starcie ok 31MB RAM, a dana aplikacja jak byla potrzebna to mozna ja bez problemu odpalic, a nie trzeba instalowac. Bylo to juz opisywane w innym watku.

i na tej podstawie zrobiłem modyfikacje w autostarcie:
Miałem takie programy:

poutlook
Custominit
Bluetooth manager
Internat
BkgrdBackup
Phone service
GainFileDetector
GPRS Wizard
VCDeamon