LIPA Eten m500 super PDA ale BEZNADZIEJNY telefon problemy

  • 51 Odpowiedzi
  • 14913 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mswilk

  • **
  • 140
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.marcinwilk.pl
  • Sprzęt: HTC Touch Pro2
LIPA Eten m500 super PDA ale BEZNADZIEJNY telefon problemy
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 10, 2006, 20:06:11 »
No tak - właśnie zastanawiam się nad kupnem tego urządzenia.
Jestem super początkujący w tym temacie, ale to co tu piszecie trochę mnie przestraszyło.
Potrzebuję czegoś co łączy w sobie telefon GSM oraz nawigację GPS (żeby tak jeszcze odbiornik był wbudowany to byłoby cudo, ale niestety Mio A701 jest jeszcze niedostępny).
Zastanawiałem się nad Eten M500 oraz Qtek 9100, jednak Qtek jest droższy, po za tym ma słabszy procesor...
Co ewentualnie możecie mi doradzić - tak do 2200 zł ?
______________________________________
Rom: Jackos S2 ROM JackFULL 1.8 legacy PLK
www.marcinwilk.pl

*

Offline mariozapasnik

LIPA Eten m500 super PDA ale BEZNADZIEJNY telefon problemy
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 07, 2006, 01:00:42 »
Coś co poleca jakikolwiek Polski operator GSM nie bedzie miało problemów z zasiegiem czy jakością rozmów bo na wypuszczenie pod swoja MARKĄ bubla który lezy w serwisie i psuje markę OPERATOROWI to ona i jego analitycy sobie pozwolić nie mogą.
Osobiście ODRADZAM Etena m500
Sprzedam go z miłą chęcia nawet za 1000zł z małym hakiem

2 moich znajomych nabyło w Orange (na firmę) Qtek i miałem okazję testować swojego i ich w tym samymm miejscu i co sie okazało
jakość rozmowy WZOROWA oraz 0 (zero) problemów z zasięgiem
A ten żekomo wolny procesor hmm (do gier to są komputery) jest ZALETĄ gdyz bateria trzyma rewelacyjnie
Za to jak sie okazało wystarcza on (procesor) spokojnie na wszystko (płynna p. Jadzia z AM) włącznie z filmami itp.
No i klawiaturka wysuwana poprostu REWELACYJNE roziązanie

pozdrawiam
mariozapasnik

*

Offline mswilk

  • **
  • 140
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.marcinwilk.pl