Autor Wątek: LG P920 Swift 3D struktura plików a ograniczenia pamięci  (Przeczytany 2812 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zbisul

  • Nieuczciwy Clubowicz
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Jak się nudzę to grzebie - w swoim PDA |LY|&+LY
  • Sprzęt: HTC EVO 3D, LG P920 3D, SG Note
  • VIP Level: 10
LG P920 Swift 3D struktura plików a ograniczenia pamięci
« : Wrzesień 18, 2011, 13:18:53 »
Pomimo nowej zabawki postanowiłem dzisiejszą niedziele poświęcić mojemu LG 3D

Pewnie już wkrótce użytkownikom tej słuchawki zacznie doskwierać brak pamięci...
Ktoś zapyta czemu ? Przecież na pokładzie ma wbudowaną "kartę wewnętrzną" z 8GB a można jeszcze dołożyć 32GB zewnętrznego ? A ja mu odpowiadam że kłopot polega na zastosowanej wewnętrznej strukturze drzewa plików.

Przedstawia się ono tak :

Pamięć wewnętrzna
                                ->
                                    Karta wewnętrzna 8GB "/sdcard"
                                                                         ->
                                                                             Karta zewnętrzna do 32GB "/sdcard/_ExternalSD"

Większość gier HD w tym również te 3D jest mocno pamięciożerna, a jej pliki instalowane na karcie zajmują często nawet ponad 500 MB. Jeżeli instalujemy grę z Gameloft, pobiera ona sobie pliki z netu i tworzy katalog na karcie "/sdcart/gameloft/games". Okazuje się więc że owe 8GB zaczyna pachnieć "malizną". Już teraz po zainstalowaniu kilku gierek mi pozostało zaledwie 1,2 GB na wewnętrznej SD.

A przecież jak zapowiada LG, po opublikowanie Konwertera 2D&3D, gier tych będzie cały wysyp. No i klęska.

Dlatego mam zamiar poświęcić dzisiejszą niedziele na rozwiązanie tego problemu. Oczekuję sugestii i dobrych rad. Oczekuję też rad głupich, bo jak napisane jest : "słuchaj też tego, co mówią inni: nawet głupcy i ignoranci, oni też mają swą opowieść". No i w szaleństwie też jest metoda...  :E

Połączone: [time]Wrzesień 18, 2011, 13:52:47[/time]
P.S.

Zapomniałem dodać że temat jest znany od jakiegoś czasu i chłopaki z XDA troszkę nad nim już pracowali.
Metoda na gry Gameloft-u została opisana tutaj :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1248970

Mnie jednak interesuje metoda uniwersalna, działająca podobnie jak przenoszenie aplikacji na kartę (np. Link2SD). Czyli przypisywaniu aplikacji nowego adresu po jej przeniesieniu.

Połączone: Wrzesień 18, 2011, 17:35:27
Wydaje mi się ze pomału idę "dobrą drogą". Doszedłem do momentu że mogę przekierować adres plików w rejestrze. Na razie jednak udało mi się przekierować wszystko, co nie do końca mi odpowiada a poza tym powoduje destabilizacje systemu (właśnie będę stawiał po raz kolejny). Wewnętrzna karta w takim wypadku jest widoczna, ale robi się z niej tylko "magazyn" dla Explorerów. Zastanawiam się nad aplikacją która na zasadzie Link2SD przenosiła by pliki do zewnętrznej karty pamięci i dodawała by przekierowanie adresu dla niego w rejestrze.

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2011, 17:35:27 wysłana przez zbisul »
Jestem... a jak by mnie nie było. Żona każe wybierać: "albo ja albo telefon..." Odpowiadam jej : "nie każ mi wybierać bo możesz żałować"

PDAclub.pl

LG P920 Swift 3D struktura plików a ograniczenia pamięci
« : Wrzesień 18, 2011, 13:18:53 »
R E K L A M A:


Offline PopaY

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1373
  • Abstynent głupoty ;)
  • Sprzęt: Wystarczający by zadowolić każdą kobietę ;D
  • VIP Level: 273
Odp: LG P920 Swift 3D struktura plików a ograniczenia pamięci
« Odpowiedź #1 : Wrzesień 25, 2011, 12:05:36 »
Rozumiem, że używasz App2SD?

What we do in life echoes in eternity...