Brak możliwości zrobienia backupu poprzez LG PC Suite IV

  • 2 Odpowiedzi
  • 13865 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline carcito

  • 17
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG P-920 3D
Brak możliwości zrobienia backupu poprzez LG PC Suite IV
« dnia: Grudzień 12, 2011, 09:52:53 »
LG PC Suite IV zainstalowany na kompie.Po połączeniu telefonu próbuję zrobić backup danych i niestety wywala komunikat,że"Zamknij aplikacię" i "Spróbuj wyszukać rozwiązanie problemu w trybie On line".Nie ma możliwości tego przejść.Aplikacja się zamyka.nadmieniam sterowniki się zainstalowały poprawnie...

edit
No tak ale przed aktualizacją zalecają zrobienie backupu ...

Rzeczywiście po aktualizacji ból ustąpił.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2012, 07:39:13 wysłana przez carcito »

*

Offline Fazarro

  • **
  • 156
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Arsonist
  • Sprzęt: LG P920
Odp: Brak możliwości zrobienia backupu poprzez LG PC Suite IV
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 12, 2011, 14:13:42 »
miałem dokładnie to samo. przed updatem do 2.3. nie wiem jak po update. sprawdzę i wieczorem dam info.
dodam tylko, że synchro przebiegało bez problemu.

edit:
po update do 2.3 wszystko działa jak należy
nie sprawdzałem z wyciągniętą kartą pamięci, ale nie powinno być różnicy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2011, 18:37:33 wysłana przez Fazarro »
I jesteś tego na 100% pewien?

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Odp: Brak możliwości zrobienia backupu poprzez LG PC Suite IV
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 13, 2012, 19:42:37 »
Działa wyśmienicie na win7 x64
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.