p880 LAGI

  • 4 Odpowiedzi
  • 16498 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

p880 LAGI
« dnia: Październik 09, 2013, 10:33:42 »
Proszę, a nawet błagam o info.

Mam LG p880 jakieś pół roku. Dopóki miał ICS4.0 było OK, po wgraniu 4.1 i teraz tego nowego 4.1  cały czas zamula. Zakładam że 4.0 też mi by zamulał, gdyż lagi dzieją się jak podłączam się od Wifi/3G i  oczywiście nasilają się gdy jest włączona synchronizacja -> na starcie netu  (więc - nie chodzi o problem z Luncherem LG -> bo z tym po ostatniej aktualizacji jest lepiej).

Czy bez rootowania lub wgrywania Cyanomoda (mam gwarancje) można jakoś ustawić priorytety dla "zamulania", żeby wszystko na raz się nie włączało, albo jakiś startup z opóźnieniem.
Nie znam się na Androdzie, ale umiem czytać ze zrozumieniem, więc hasłowe info mi wystarczy, ale link byłby już szczytem marzeń ;)

bo jak to możliwe, żeby Tegra 3 tak zwalniała, że normalnie o ścianę tylko....
 Mam 2 skrzynki Gmail, 2 konta Gmail, Dropbox, FB Google+ z backupem i nie wiem co tam jeszcze się do netu przyczynia..

Jeżeli trzeba jedna zrootować i wgrać Cyana (4.2.2. chyba jest już stabilny) pod p880, żeby móc coś pokonfigurować, to proszę o krótkie info....
Nie mam ochoty sprzedać LG i dokładać drugie tyle Nexusa 5 albo G2, żeby okazało się że jest tak samo, bo  coś zabiera 100% proca to czy 1 rdzień czy 8 i tak będzie zamulać


ps: po każde aktualizacji - zerowałem telefon do fabrycznych ;)

*

Offline WiateR

  • *****
  • 1526
  • Płeć: Mężczyzna
  • BBM PIN: 2AE2AB13
    • Inaczej o technologii!
  • Sprzęt: BlackBerry Q10 + iPad mini 2 + MSI GE40
Odp: p880 LAGI
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 09, 2013, 11:01:16 »
A powinieneś przed, bo reset po niewiele da. :P
Wysłane z mojego Q10 za pomocą Tapatalk 4. :E

Odp: p880 LAGI
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 09, 2013, 22:43:27 »
powaga czy zniewaga  :evil:
bo o tym resecie każdy ma swoje ALE!?!