Brak karty USIM / reorganizacja procesów wewnetrznych

  • 2 Odpowiedzi
  • 16939 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Brak karty USIM / reorganizacja procesów wewnetrznych
« dnia: Kwiecień 23, 2015, 20:49:04 »
Witam. od jakiegoś czasu, możliwe, że od przekładki ekranu i dotyku mam dość uciążliwe problemy... Bardzo często nie mogę wysłać wiadomości bo wyświetla mi się komunikat "brak karty USIM" zresztą nawet jak jest zasięg to się nie da. po prostu komunikat że wiadomośc nie została wysłana. Czasami jak próbuję do kogoś zadzwonić to wyświetla się "reorganizacja procesów wewnętrznych proszę spróbować za chwilę" po kilku próbach pojawa się jakiś komunikat o tym że karta sim została załadowana i wszystko jest ok. Często telefon przechodzi w roaming i łapie sygnał od innej sieci. Np zamiast normalnie PLAY to jest napisane PLAY (T-Mobile)... Zaczyna mnie już to bardzo irytować, bo w takich momentach niektórzy nie mogą się do mnie dodzwonić bo słyszą że jestem poza zasięgiem czy coś, a po chwili przychodzi mi sms że ktoś próbował się ze mną skontaktować... Wiadomości w tym czasie oczywiście też mi nie przychodzą. Na wszystkie te problemy pomaga ponowne uruchomienie telefonu ale ileż można uruchamiać ten telefon... bezpośrednio po ponownym uruchomieniu wszystko jest okej, ale po jakimś czasie znów zaczynają się problemy... Czy to może być wina karty, czy telefonu? Niestety nie jest już na gwarancji więc trochę słabo. Telefon to LG L9 P760, sieć PLAY.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Brak karty USIM / reorganizacja procesów wewnetrznych
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2015, 10:26:42 »
Zacząłbym od przywrócenia telefonu do ustawień fabrycznych i możesz też profilaktycznie w salonie Play wymienić kartę SIM.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

Odp: Brak karty USIM / reorganizacja procesów wewnetrznych
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 26, 2015, 17:05:18 »
Zacząłbym od przywrócenia telefonu do ustawień fabrycznych i możesz też profilaktycznie w salonie Play wymienić kartę SIM.

przywrócony, bez zmian. a kartę pewnie wymienie