htc problem z bootloader po probie wgrania androida

  • 7 Odpowiedzi
  • 5005 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

htc problem z bootloader po probie wgrania androida
« dnia: Październik 27, 2012, 01:03:18 »
witam wszystkich potrzebuje lopatologicznej pomocy i oczywiscie przepraszam jesli w zlym miejscu wkleilem temat otoz w czym rzecz mam htc kaiser i zachcialo mi sie wgrywania androida bo przeczytalem gdzies na forum ze sie da i chyba zepsulem telefon wciskajac power telefon jest w trybie bootloader i nie da sie nic zrobic jak podepne kabel to na bialym pasku zmienia sie z serial na usb a jak go odepne od kompa to jest odwrotnie nie da sie nic zrobic probowalem wszystkiego w dwoch serwisach mi powiedzieli ze tego nie zrobia bo nie potrafia mieszkam w warszawie jak ktos moglby mi pomoc z warszawy to postawie 0,7 lopatologicznie prosilbym o wyjasnienie mi jak to mozna naprawicbo przeczytalem mnostwo poradnikow ale wiekszosci nie rozumie sory jestem w tym zielony ktos pewnie powie ze jak jestem zielony to po co sie zabieralem za to wogle odpowiedz jest prosta z ciekawosci chcialem zobaczyc czy sie da i jak wyglada android na kaiserze czekam z niecierpliwoscia na odpowiedzi i dziekuje wszystkim za pomoc
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2012, 00:27:15 wysłana przez mariuszek2011 »

*

Offline sever321

  • ***
  • 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia Lumia 930, 630, Samsung Xcover 3
Odp: htc kaiser problemz wm
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 29, 2012, 21:12:25 »
- po pierwsze zmień temat bo nic nie mówi o twoim problemie bo - problem z wm - może oznaczać wszystko i to że zamiast wymarzonej najnowszej 7 masz tylko 6.1 :P. (tak mała dygresja).
- po drugie masz racje jak się nie znasz to się nie bierz chyba, że pod weźmiesz wszelkich starań aby czegoś nie spierniczyć - czyli studiować tematy