Problem z Geveyem

  • 0 Odpowiedzi
  • 7654 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z Geveyem
« dnia: Wrzesień 18, 2013, 18:36:41 »
Witam, mam następujący problem. Zakupiłem kartę gevey taka: http://allegro.pl/show_item.php?item=3526180429&

Postępuję zgodnie z tą instrukcją.

Cytuj
URUCHOMIENIE IPHONE 4S Z SIECI T-MOBILE DE i innych
Wykonujemy całkowity reset pamięci iPhone'a - opcje Ogólne / Zeruj /
Reset wszystkich ustawień (1 sza opcja od

góry)
UWAGA: Wybór innej opcji może skasować zawartość iPhone'a !

Włączamy telefon. Po uruchomieniu tel. wkładamy kartę SIM z gevey'me

Po kilku sekundach pojawi się komunikat z prośba o podanie IMSI sieci.
Dla T-Mobile DE wprowadzamy 2620111
Dla Orange, Austria wprowadzamy: 2320588
Dla Sprint, USA wprowadzamy 3160101 lub 3160100
Dla VERIZON USA wprowadzamy: 2040400 lub 2040438
Dla Fido, Canada wprowadzamy 3023704
i wybieramy 'Wyślij' (Send).
Inne:
Softbank Japonia: 4402081
O2 Wlk. Brytania: 2341050
Orange T-Mobile UK (EE): 2343303
3 (Hutchinson) Wlk. Brytania: 2342001
3 (Hutchinson) Irlandia: 2720500

Czekamy .. po pewnej chwili pojawi się komunikat, akceptujemy przez
'Przyjmij'.
TERAZ WYŁĄCZAMY I WŁĄCZAMY PONOWNIE TELEFON (KARTA SIM I GEVEY W ŚRODKU!)
Czekamy na pojawienie się zasięgu - czasem nawet do 1-2 minut !

W celu uruchomienia internetu:
1. Wchodzimy przez iPhone za pośrednictwem WIFI i przeglądarki Safari na
strone Unlockit - APN Changer for your iPhone
2. Na w/w stronie w granatowym pasku na dole klikamy 'Create APN' i
wybieramy operatora np. Country Poland i

Carrier Orange i klikamy 'Create APN' (szary prostokatny pasek)
3. Pojawi się okno 'Zainstaluj profil' -> klikamy 'Instaluj'
4. Pojawi się okno systemowe 'Zainstaluj profil' i klikamy 'ZAinstaluj'
5. W pasku na górze powinna się pojawić informacja 'Profil
zainstalowany', po czym obok klikamy na 'Gotowe'
6. Opuszczamy stronę i Gotowe.

UWAGA: Pod żadnym pozorem prosimy nie aktualizować wersji iOS przez
iTunes, gdyż może to spowodować, że Gevey

przestanie działać. Na dzień dzisiejszy Gevey działa z iOS do 6.1.3
włącznie.

AKTYWACJA IPHONE'A
Wykonujemy jw. Gdy pojawi się komunikat z żądaniem aktywacji - czekamy
do momentu aż pojawią się kreski zasięgu

w lewym górnym rogu ekranu telefonu. Dopiero wtedy podpinamy telefon
KABLEM pod iTunes i czekamy aż iPhone

aktywuje się.

Po przyjęciu ,wyłaczam telefon ale po włączeniu pojawia się komunikat: Brak Sim/Awaria Sim/Nieprawidlowy Sim



Proszę o pomoc!
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2013, 18:48:46 wysłana przez error91 »